تلاش برای افتتاح میدان میوه و تره‌بار در ایام دهه فجر/دستگاه‌های مرتبط با حوزه برنج و مرکبات بیشتر کار کنند
تلاش برای افتتاح میدان میوه و تره‌بار در ایام دهه فجر/دستگاه‌های مرتبط با حوزه برنج و مرکبات بیشتر کار کنند

به گزارش ندای تجن -فرماندار ساری امروز صبح در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه فجر در محل سالن جلسات برگزار شد، گفت:برای رفتن به سمت توسعه باید جامعه را همراه کنیم، در اینجا نقش دستگاه‌های اجرایی، انجمن‌های مردم نهادو اصحاب رسانه مورد توجه است. محمدعلی نوبخت با بیان اینکه ۲۶۳پروژه برای کلنگ زنی […]

به گزارش ندای تجن -فرماندار ساری امروز صبح در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه فجر در محل سالن جلسات برگزار شد، گفت:برای رفتن به سمت توسعه باید جامعه را همراه کنیم، در اینجا نقش دستگاه‌های اجرایی، انجمن‌های مردم نهادو اصحاب رسانه مورد توجه است.

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه ۲۶۳پروژه برای کلنگ زنی و افتتاح در سطح شهر ساری داریم، افزود:افتتاح پروژه مدرسه حیات طیبه شهید سلیمانی، بخشی از بیمارستان حکمت ساری، آب رسانی به روستای گرزمون بخشی از این پروژه ها است.

نوبخت با اشاره به اینکه در تلاش برای تکمیل میدان میوه و تره بار هستیم تا آماده افتتاح کنیم که تاکنون مبلغ 130میلیارد تومان هزینه شد، گفت: علت به تاخیر افتادن پروژه را ناشی از نگاه فردی و منافع برخی اشخاص است.

فرماندار ساری با بیان اینکه برخی از پروژه های نیمه کاره به قلک تبدیل شده است، ادامه داد: از دستگاه‌های قضایی و نظارتی خواستیم تا توجه کافی داشته باشند.

نوبخت در بخش دیگری از سخنانش ،بیان کرد: ما باید صراحت فرهنگی هم داشته باشیم،نمی توانیم با ذهن‌های سلیقه‌ای به سمت اجماع برویم وخواسته‌های جامعه را مبتنی بر تصمیم گیری فرهنگی لحاظ کنیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه 500هزارتن مرکبات داریم که بخشی در حوزه صادرات و سورتینگ داران است، ادامه داد:در حوزه مرکبات و برنج باید نگاه چارچوب‌های سنتی با چارچوب‌های علمی همراه باشد و دستگاه‌های مرتبط حوزه باید بیشتر در حوزه برنج و مرکبات کار کنند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه ها مانند پیست دوچرخه سواری مدت بسیاری است که نیمه کاره باقی مانده است، گفت:سرمایه گذاری آمده است و قصد داریم تا استخر و مجموعه فرهنگی درست کنیم.

فرماندار ساری درباره پروژه زباله سوز ساری، گفت: زباله سوز ۳ضلع دارد ؛بسیج سازندگی ،شرکت تی تی اس که محصولات را باید بخرد و ضلع دیگر شهرداری است؛با توجه به شرایط شورا و شهرداری بهتر است تا استقلال عمل را به آنان بدهیم تا بتوانند کار کنند.

خبر:نداکلائی