پیام تبریک سرپرست اداره کل صمت مازندران به مناسبت ولادت امام جواد(ع)
پیام تبریک سرپرست اداره کل صمت مازندران به مناسبت ولادت امام جواد(ع)
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران: ان‌شاالله تقارن ولادت پر برکت امام جواد(ع) و آغاز دهه فجر نوید بخش سالی سراسر موفقیت و امید برای هم میهنان عزیزمان باشد.

سرپرست اداره کل صمت مازندران به مناسبت ولادت امام جواد(ع) پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

اگر چه همواره میلاد ائمه معصومین(ع) را محترم داشته و گرامی می‌داریم، اما به یقین تقارن سالروز ولادت امام محمد تقی(ع) که با القاب پرمغزی چون اُعجوبة اهل البیت، نادرة الدهر، بدیع الزمان و … معرفی شده‌اند، با آغاز ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، خیر و برکت مضاعفی را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری گردید، به ارمغان خواهد داشت. چرا که قدم این امام همام همواره مبارک و وجودشان پر از خیر و برکت است. تاجائیکه به عنوان مظهر جود و سخاوت و امام جواد(ع) لقب گرفت.

در حدیثی گهر بار از آن امام آمده است: خدمت و نعمتی که مورد شکر و سپاس قرار نگیرد همچون خطایی است که غیرقابل بخشش باشد. از اینرو سر سجده بر آستان حضرت حق فرود آورده و بر نعمت انقلاب اسلامی که انقلاب مستضعفان و نابودی مستکبران بود، شکرگذاریم. ضمنا شکر مضاعف خویش را به درگاه آن معبود بی همتا به خاطر نعمت خدمت به مردم شریف استان خاضعانه و صادقانه اعلام می نمایم.

یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جبهه‌ها، شهدای مدافع حرم و امام شهدا به‌خیر، ان‌شاالله توفیق ادامه راه این بزرگواران را داشته باشیم.

در پایان و در آغازین روز دهه مبارک فجر امسال، به امام جواد(ع) توسل جسته و مجد و عزت و سربلندی ایران عزیز و سلامتی و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری، موفقیت و شادکامی تک تک هموطنان عزیز و همچنین توفیق خدمتگذاری صادقانه و آبرومندانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می‌نمایم.