مسیر دسترسی جدید به دریا احداث می‌شود
مسیر دسترسی جدید به دریا احداث می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در ساحل فرح آباد خبرداد.

 به‌گزارش ندای تجن به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران،صادق برزگر ۲۳بهمن ۱۴۰۱ در نشست با شهردار فرح‌آباد شهرستان ساری با اعلام خبر فوق گفت: در راستای پیگیری پروژه‌های گردشگری راه‌های آنتنی سواحل (عمود بر دریا) در فرح‌آباد احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه این مسیر جدید با اعتبار 4میلیارد ریال از بودجه ملی سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری ،صنایع‌دستی تامین خواهد شد؛ افزود: راه دسترسی جدید که پنجمین مسیر دسترسی به شمار می‌آید با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری ،صنایع‌دستی و فرمانداری شهرستان و شهردار بین مجتمع ساحلی وزارت خارجه و وزارت کشور ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه، 13کیلومتر ساحل دریای خزر 7کیلیومتر در محدوده و حریم شهر فرح آباد قرار دارد گفت: سواحل یکی ازمهمترین ظرفیت گردشگری این منطقه محسوب می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری نیز در آن فراهم است.

 برزگر در ادامه گفت: توسعه گردشگری همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و در این خصوص نیز شهرداری‌ها و حساسیت و پیگیریشان در به ثمر رسیدن طرح‌های گردشگری نقش حیاتی دارد