حال وزیر ورزش و جوانان بهتر شد
حال وزیر ورزش و جوانان بهتر شد
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آخرین وضعیت وزیر ورزش و سایر مصدومان سانحه سقوط بالگرد در کرمان را تشریح کرد.

 به گزارش ندای تجن –محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان که از مصدومان سانحه بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان بود، در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درباره این حادثه گفت: همراه با وزیر ورزش روز چهارشنبه پس از جلسه هئیت دولت راهی سیرجان شدیم و پس از بازدیدهایی که صورت گرفت، ساعت یک و نیم صبح به کرمان رسیدیم و صبح دیروز اجلاس سراسری مدیرال کل ورزش و جوانان کشور برگزار شد و پس از آن بر اساس برنامه قرار بود برای بازدید از پروژه‌های ورزشی به چند شهرستان سر بزنیم.

معتمدکیا افزود: ابتدا به شهر راور رفتیم و وزیر در جمع مردم این شهر هم حضور پیدا کرد و پس از آن راهی بافت شدیم که در دقایق آخر بالگرد در هنگام فرود دچار نقص فنی شد و دیدم که دو محافظ ایستادند و پس از آن چیزی یادم نمی‌آید تا اینکه در بیمارستان بافت به هوش آمدم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت حمید سجادی، وزیر ورزش نیز اضافه کرد: جا دارد از پرسنل و پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان تشکر کنم. ما و وزیر در اتاق‌های متفاوتی هستیم و دسترسی به بخش آی.سی.یو نداریم. اما دقایقی پیش با دوستانی که با اتاق مسئولان سرکشی می‌کنند، به صورت تلفنی صحبت کردم، حال وزیر از دیشب بهتر شده و همه چیز تحت کنترل است.

وی درباره وضعیت علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که گفته می‌شود دچار ضایعه نخاعی شده هم گفت: ضایعه نخاعی برآورد اولیه بود و اینطور نیست. او به هوش آمده و وضعیت خوبی دارد. از مردم می‌خواهم برای همه فرزندان میهن که ماموریت بودند دعا کنند که به سلامت به دامن خانواده‌ها برگردند.