دنبال کرامت شهر هستیم/لزوم اهمیت درختکاری در ساری
دنبال کرامت شهر هستیم/لزوم اهمیت درختکاری در ساری
فرماندار ساری بر اهمیت کار و تلاش شبانه روزی برای رشد و توسعه ساری تاکید کرد.

به گزارش ندای تجن -محمدعلی نوبخت امروز عصر در جلسه شورای اداری ساری که با حضور منصور زارعی و علی بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان که هدایت و نظارت ایشان سبب شد تا به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی به سمت مسیری که امام و شهدا از ما راضی باشد حرکت کنیم که جای تشکر دارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب و تخصیص اعتبار در کنار دغدغه‌هایی که داشتند کنار دستگاه‌های قضایی و امنیتی بودند، افزود: ما اهل تملق و چاپلوسی نیستیم وباید گواهی دهیم که آنان در همه 400روستا و 6بخش نهایت همکاری را داشتند.

وی با بیان ظرفیت‌های شهرساری در زمینه جمعیتی و دارابودن اراضی کشاورزی حاصلخیز، گفت:لازم است خستگی‌ناپذیر باشیم و به فعالیت خود ادامه دهیم.

نوبخت از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست تا با شهرداری ساری همکاری کنند چون این نهاد نماد خدمت به مردم است و افزود:88هزار دانش آموز و 602 مرکز آموزشی در ساری داریم که از ظرفیت‌های مرکز استان است .

فرماندار ساری با اشاره به اهمیت مردم داری و مشارکت مردم در پیشبرد فعالیت‌ها، گفت: ما به عنوان کارگزار باید ارتباط کامل و جامع با مردم داشته باشیم.

وی از اهالی رسانه تشکر کرد و افزود:در حال آماده‌سازی برنامه‌ها برای تحقق شعار سال هستیم، در این مسیر واقعیت‌ها و چالش‌ها را بیان می‌کنیم.

نوبخت با بیان اینکه واگذاری غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار ساری انجام شد که انتقال در ابتدای فروردین ماه انجام می‌شود، افزود: در زمان افتتاح به این موضوع اشاره شد اما برخی افراد متوجه نشدند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه همه پروژه‌های نیمه‌کاره ساری شناسنامه‌دار شدند اما باید گام به گام با توجه به شرایط اعتباری پیش برویم، ادامه داد: در موضوع میدان میوه و تره بار بسیاری از افراد که گمان می‌کردیم کمک می‌کنند نگران بودند که این کار انجام شود.

نوبخت با بیان اینکه فرمانداری از نقدمنصفانه نسبت به دستگاه‌های اجرایی استقبال می کند، افزود: بازیگران سیاسی و کسانی که کاسبان سیاسی هستند به دنبال تفرقه هستند.

فرماندار ساری با اشاره به مساعدت نمایندگان مجلس برای جذب اعتبار در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری، گفت: ما در دولت نسبت به کار و تلاش شبانه روزی کوتاه نمی آئیم و به دنبال کرامت شهر هستیم.

نوبخت با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه اردوی راهیان نور همکاری داشته باشند، افزود: موضوع درختکاری در ساری دارای اهمیت است که باید به آن توجه شود.

در پایان جلسه از چهره‌های ورزشی شهرستان ساری به نام‌های رمضان صالحی-رمضان ساداتی-محمدحسین محمدیان-علی سوادکوهی-محمدعرفان غلامی-حنانه صالحی-کیمیا یوسفی-علی سورتچی- عرفان شکوهی-حسن مدانلو-اکبرشیرخانی- محسن کهنه جامه-سعیدرمضان پور-علی داداشلو که موفقیت های آسیایی و جهانی کسب کردند تقدیر شد.