غریق نجات‌ها در شهرستان‌های مازندران مستقر شدند/تاکنون غرق‌شدگی در استان نداشتیم
غریق نجات‌ها در شهرستان‌های مازندران مستقر شدند/تاکنون غرق‌شدگی در استان نداشتیم
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: برای استقرار چند نیروی نجات غریق در هر شهرستان با فرمانداران و هیئت نجات غریق مازندران هماهنگی و برنانه ریزی صورت گرفت.


به گزارش ندای تجن – علی رجبی وند چالی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در خصوص طرح ساماندهی طرح دریا از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهارداشت: هماهنگی و برنامه‌ریزی برای استقرار چند نیروی نجات غریق در هر شهرستان با فرمانداران و هیئت نجات غریق مازندران صورت گرفت.
وی ادامه داد: استقرار نیروهای نجات غریق در سواحل دریا چنانچه مسافران و گردشگران در دریا اتفاقی برای آنها افتاد برای نجات آنها اقدام کنند.
رجبی با بیان اینکه در 15 شهرستان به ویژه 8 شهر مهم استان اورژانس و هلال احمر در ورودی ها مستقر شدند، تصریح کرد: در ورودی‌های شهرستان‌ها اورژانس و هلال احمر برای خدمات رسانی مستقر شده اند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به رعایت حجاب و عفاف در سواحل، خاطرنشان کرد: نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در سواحل برای عفاف و حجاب مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به پاکسازی سواحل برای ورود گردشگران و مسافران، گفت: تمام سواحل استان مورد پاکسازی قرار گرفت.
رجبی با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران تمام راه‌های ورود به ساحل بسته شد، خاطرنشان کرد: از ورود خودرو به سمت سواحل جلوگیری شده است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران به ساماندهی قایق‌ها و جت اسکی برای تفریحات دریایی گردشگران و مسافران اشاره کرد.
وی در خصوص آمار غرق شدگان از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون، گفت:در طول این مدت مورد غرق شدگی در سواحل مازندران نداشته ایم.