12 فروردین، روز فتح و ظفر ملت ایران اسلامی
12 فروردین، روز فتح و ظفر ملت ایران اسلامی
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی با گرامی داشت روز جمهوری اسلامی آن را روز فتح و ظفر ملت عزیز ایران اسلامی در طول تاریخ برشمرد .

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است.

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

12 فروردین ماه روز شكل‌گيري نظام جمهوري اسلامي، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت عزیز ایران اسلامی است، روزی که ملت با حضور در یک همبستگی ملی و با حضور ر یک رفراندوم بی نظیر، رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله‌دان تاریخ دفن کرد .

در این روز با رای قاطع ملت ایران ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آنان به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران با ساختاری مبتنی بر ارزش هاي الهي و قرآني بر شئون حاكميتی استقرار یافت.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز با گرامی داشت این انتخاب بزرگ از سوی ملت عزیز ایران اسلامی که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زده و با عزمی راسخ تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب به سمت آینده ای روشن در حرکت است، ضمن تعظیم بر مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، حریم و حرم، این روز را که روز و تولد اولین نظام مردم سالار دینی در جهان به شمار می رود، به محضر مقام معظم عظمای ولایت و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی تبریک گفته و اذعان می دارد برای استمرار و استحکام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته از نثار جان دریغ نکرده و با همتی مضاعف در این مسیر گام برمی دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدارمرتضی میرزایی