مهمانی بی‌سابقه محافل قرآن در شهرستان نکا
مهمانی بی‌سابقه محافل قرآن در شهرستان نکا
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا از برپایی بیش از یکصد محفل قرآنی در شهرستان نکا خبر داد و گفت: برگزاری محافل قرآنی امسال در شهرستان نکا تاکنون بی‌سابقه بوده است.

به گزارش ندای تجن- حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی فعالی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن تبریک عید فطر، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در این شهرستان گفت: مجریان، قاریان و حافظان قرآن، مساجد، هیئات مذهبی امسال در برگزاری و اقامه محافل قرآنی در بهار قرآن، فعالیت بسیار  خوب و عالی را از خود برجای گذاشتند.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی این محافل قرآنی در سطح شهرستان نکا، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش‌ از ‌یکصد محفل ‌قرآنی انس با قرآن کریم ‌در شهرستان نکا برپا شده است که تا این زمان می توان گفت که بی‌سابقه بوده است.

حجت‌الاسلام فعالی تصریح کرد: گستره و وسعت برگزاری این محافل قرآنی در سطح شهرستان، اعم از شهر و روستاها آنقدر وسیع بود که شاهد برگزاری این محافل در روستاهای دور دست هم بودیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: علاوه بر کمیت و تعداد برگزاری این محافل قرآنی، استقبال نوجوانان، برگزاری محفل شهدایی انس با قرآن در منزل شهدا و استفاده از قاریان و حافظان نوجوان، در این محافل از نکات مثبت و ویژه این محافل قرآنی در رمضان مبارک سال ۱۴۰۲ به شمار می‌آید.انتهای پیام