فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به روزهای پایانی خود رسید/ آمادگی کامل نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار در تابستان
فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به روزهای پایانی خود رسید/ آمادگی کامل نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار در تابستان
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر اینکه فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، گفت: در تلاشیم با اتمام به موقع برنامه‌های تعمیراتی بتوانیم تمامی واحدهای نیروگاهی را با آمادگی کامل برای تامین برق پایدار روزهای اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، مدیرعامل برق حرارتی به منظور بررسي ميزان پيشرفت كار پروژه‌های در حال اجرای تعمیراتی و رفع چالش‌های موجود از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد کرد.

عبدالرسول پیشاهنگ در جریان این بازدید با اشاره به افزايش تدریجی دماي هوا و ضرورت تأمين برق مورد نياز مشتركان، بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی کارکنان بخش تولید و آمادگی کامل واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی قبل از ورود به ایام پیک مصرف تاکید کرد.

وی تولید پایدار انرژی و تامین برق مورد نیاز مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی دانست و گفت: در هواي گرم تابستان با توجه به ضرورت استفاده از سيستم‌هاي سرمايشي، مردم بحق انتظار دارند كه برق مورد نياز آنان بدون وقفه تامين شود، بنابراین برای ایفای این رسالت سنگین لازم است که همه واحدهاي نيروگاهي آمادگي كامل را براي توليد حداكثري داشته باشند تا بتوانیم از آزمون دشوار تامین انرژی در ایام پیک مصرف امسال با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.

مدیرعامل برق حرارتی با اشاره به اجرای فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور، افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور تامین برق پایدار پیک تابستان امسال ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است.