کلینیک روان شناسی گلبرگ در سوادکوه افتتاح شد
کلینیک روان شناسی گلبرگ در سوادکوه افتتاح شد
همه ما ممکن است که درزندگی دچار غم، شکست ، ناامیدی و آسیب های اجتماعی و روحی شویم که برای آگاهی از چگونگی رویارویی با آن ها و پذیرش و درک و ایجاد شادی دوباره در وجودمان نیاز به کسب آگاهی و شناخت داریم که در این مسیر، مشاوران و روان شناسان می توانند یاریگر ما باشند.

به گزارش ندای تجن- علم روانشناسی، علم مطالعه رفتار انسان است که به ما کمک می کند تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف خود، در جهت بهبود شرایط زندگی قدم برداریم.

این علم در کشورهای مختلف جهان در رشته های گوناگونی رشد و توسعه یافته است و در کنار حوزه های اجتماعی،فرهنگی، تبلیغاتی، سیاسی و ..قرار گرفته است.

در ایران نیز طی سال های گذشته شاهد توجه بیشتر به آن هستیم که خوشبختانه برنامه‌های جدیدی درباره مهارت‌های زندگی و همین طور آشنایی با تله‌های شخصیتی افراد در حال پخش است که می تواند به بالندگی کشور کمک کند.

در همین راستا فاطمه گودرزی فارغ التحصیل دکترای روانشناسی تربیتی ومشاوره با مجوز رسمی شماره 7562 از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران، کلینیک گلبرگ را درشهرستان سوادکوه افتتاح کرد.

وی دارای 18سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش است که درمحورهای خانواده، کودک، نوجوان، جوان ومشاوره تحصیلی مشغول به کار است.

گودرزی دلایل راه اندازی کلینیک گلبرگ را این طور اعلام کرد: به کار مشاوره علاقه‌مندم وبا توجه به اینکه در رشته روانشناسی تحصیل کردم و خانواده دانش آموزان همیشه برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای تربیت درست آنان مراجعات بسیاری داشتند همین موضوع سبب شد تا با راه اندازی کلینیک در جهت کمک به رفع مشکلات این قشر و بهبود وضعیت جامعه قدم برداریم.

وی بیان کرد: همه ما ممکن است که درزندگی دچار غم، شکست ، ناامیدی و آسیب‌های اجتماعی و روحی شویم که برای آگاهی از چگونگی رویارویی با آن ها و پذیرش و درک و ایجاد شادی دوباره در وجودمان نیاز به کسب آگاهی و شناخت داریم که در این مسیر، مشاوران و روان شناسان می توانند یاریگر ما باشند.

وی آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به جامعه و مردم سوادکوه اعلام کرد و افزود: مشاوره صرفا حل مشگل نیست بلکه هدف پیشگیری است تا بتوانیم با درک موقعیت و سنجش آن به راه حل درست برسیم.

مسلما با کسب آگاهی می توانیم توجه به مسائل ومشکلاتی که نسل جوان امروز ما به خصوص دانش آموزان وخانواده‌های آنان روبرو می‌شوند با نگاهی اندیشه ساز، فردای بهتری را برای زندگی خود و خانواده درجهت زندگی بهتر هموار کنیم.

زینت موسوی پور