پروژه‌های بزرگ فاضلاب شهر رشت باید جلوی آسیب‌‎های زیست محیطی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود را بگیرد
پروژه‌های بزرگ فاضلاب شهر رشت باید جلوی آسیب‌‎های زیست محیطی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود را بگیرد
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به برگزاری آیین آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت که با حضور استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان برگزار شد، گفت: رفع آلودگی‌های زیست محیطی از رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ندای تجن- محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به برگزاری آیین آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت ضمن تشکر از مسئولان متولی برای تلاش های صورت گرفته در راستای پیشرفت پروژه ساماندهی فاضلاب های شهر رشت، بر لزوم تسریع  اجرای پروژه های ساماندهی انواع فاضلاب در جهت رفع آلودگی های زیست محیطی و رودخانه های زرجوب و گوهر رود تاکید کرد.

وی با اشاره به معضل پسماند زباله و پیامدهای نابهنجار آلودگی های این دو رودخانه در زندگی مردم، انسجام و وحدت رویه مسئولان متولی در حل مشکلات حوزه زیست محیطی استان را امر مهمی برشمرد.

احمدی تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان علاوه بر نشست ها، پیگیری‌های نظارتی در سطح استان در سطح  ملی نیز از وزیر نیرو پیگیر تامین مالی اعتبارات مورد نیاز تکمیل این طرح است.

آئین آغاز تکمیل پروژه بخشی از طرح بزرگ فاضلاب شهر رشت با حضور احمدی سنگری

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید به تلاش جهادی تا زمان حصول نتیجه در راه خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، اظهار کرد: پیگیری در راستای رفع مشکلات و به نتیجه رساندن امور مرتبط با طرح‌های مهم، مردم را نسبت به آینده امیدوار می‌کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس اظهار کرد: با پیگیری ها و تلاش های مستمر توانستیم شاهد رونمایی از نقشه تکمیل فاضلاب های شهر رشت و دو رودخانه زرجوب و گوهررود باشیم./