کشف ۳۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق در طرح امنیت محله محور در بابلسر
کشف ۳۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق در طرح امنیت محله محور در بابلسر
فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۳ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در طرح ارتقای امنیت محله محور در شهرستان بابلسر خبر داد .

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” عصر دیروز به همراه فرماندار شهرستان بابلسر، مسئولان انتظامی استان و شهرستان از نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید از تلاش و زحمات همه همکاران انتظامی در حوزه های مختلف ماموریتی ، اعضای شورای تامین شهرستان، دادستانی، مجموعه سپاه کربلای استان و شهرستان در اجرای طرح امنیت محله محور قدردانی کرد.

مفخمی با اشاره به کارگیری ۹۰ تیم عملیاتی از شناسایی و دستگیری ۲۶۰ متهم در حوزه های مختلف سرقت، قاچاق کالا ، مواد مخدر و افرادی که دارای حکم قضایی جلب بودند، خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر ، شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این طرح خبر داد.

سردار مفخمی با اشاره به کشف ۳۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان بابلسر خبر داد و اظهار کرد ؛ اغلب اموال مکشوفه قاچاق لوازم آرایشی ، بهداشتی و لوازم صوتی و تصویری بوده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران از اعمال قانون ۴۳۰۰ فقره وسیله نقلیه در حوزه های پلیس راه و راهور خبر داد و افزود ؛ ۷۴۸ فقره از این اعمال قانون مربوط به خودروهای متخلف حادثه‌ساز بوده است که ۲۳ دستگاه خودرو و ۲دستگاه موتورسیکلت در این حوزه توقیف شده اند.

سردار مفخمی با اشاره به بازدید ۱۱۵ واحد صنفی طی ۴۸ ساعت گذشته از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی ، گفت؛ به ۶۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات تذکر داده شد و ۴۲ مورد اخطار پلمب و ۱۳ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند .

وی همچنین از رصد ۱۵ صفحه مجازی فعال در شبکه های اجتماعی اقدامات هنجارشکنان داشته اند خبر داد و اظهار کرد؛ از این تعداد ۱۳ فقره پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند .

سردار مفخمی با هشدار به هنجارشکنان و افرادی که در داخل خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند، گفت؛ با همکاری مردم عزیز و شریف و ناظرین در ۲ حوزه درون و برون سازمانی با این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی از تذکر از طریق سامانه پیامکی به مالکان ۱۷۰ دستگاه خودرو طی این مدت خبر داد و عنوان داشت ؛ در اولین مرحله تذکر از طریق سامانه پیامکی و در صورت تکرار توقیف به صورت سیستمی و برای بار سوم توقیف به صورت فیزیکی خواهد بود.

مفخمی به برخی از اقدامات و تجهیزات فنی در راستای نظارت و کنترل معابر عمومی به ویژه سواحل دریا در حوزه عفاف و حجاب خبر داد.

وی اظهار کرد ؛ با احراز هویت افراد، اولین پیامک تذکر به آنها ابلاغ و در صورت تکرار پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد .

وی با اشاره به اقدامات ایجابی و فرهنگی در رزمایش طرح سالم سازی سواحل دریا از مجموعه سپاه کربلای استان و گروه های مردمی با پشتیبانی انتظامی در این طرح خبر داد.

در پایان رزمایش ایجابی _ فرهنگی طرح سالم سازی سواحل دریا با رمز یا زهرا در سواحل بابلسر آغاز شد .