طرح نظارت جامع مهارت در مراکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران اجرا می‌شود
طرح نظارت جامع مهارت در مراکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران اجرا می‌شود
سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از اجرای طرح نظارت جامع مهارت (نجم) توسط بازرسان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراکز استان خبر داد.

 به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران سید حسین درویشی با بیان مطالب فوق افزود: در راستای افزایش بهره وری و اثربخشی فعالیت های آموزشی و با اهدافی همچون ارتقاء و بهبود عملکرد مراکز آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش های مهارتی سازمان، ارزیابی کلی وضعیت موجود و شناسایی چالش ها و مشکلات مراکز و ……. طرح نظارت جامع مهارت (نجم) توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت همزمان در سراسر کشور از ۲۷ خرداد لغایت ۱ تیر اجرا می گردد.

 وی بیان داشت: در این طرح وضعیت کارگاه‌ های آموزشی و سنجش عملی مهارت و صلاحیت حرفه‌ای، ابزارها و تجهیزات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به حضور دو تیم ارزیاب سازمان در استان گفت: در بازه زمانی ۲۷ خرداد لغایت یک تیر، دو تیم ارزیاب در استان حضور خواهند داشت و از ۱۷۶ کارگاه آموزشی در2۰ مرکز دولتی بازدید کرده و از نزدیک با مربیان و کارشناسان شهرستانی دیدار و گفتگو خواهند کرد.

درویشی در خاتمه اظهارکرد: با توجه به اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای از ارکان اساسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بوده لذا هدفمند نمودن برنامه ریزی های کلان بر مبنای واقعیات میدانی در تحقق اهداف و سیاست گذاری های مهارت آموزی در کشور بسیار اثربخش می باشد.