اعلام موافقت اولیه دستگاه‌ها برای اجرای طرح گردشگری تجن ساری
اعلام موافقت اولیه دستگاه‌ها برای اجرای طرح گردشگری تجن ساری
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از موافقت اولیه دستگاه‌های اجرایی برای اجرایی طرح گردشگری تجن ساری خبر داد.

 به‌ گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در هفدهمین  جلسه بررسی ظرفیت‌های گردشگری رودخانه تجن ساری که با حضور  زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در نجلس شورای اسلامی، مدیر کل عمرانی، حمل و نقل ترافیک استانداری و کارشناسان مرتبط در سالن همایش این اداره‌کل، برگزار شد؛گفت: بودجه اجرایی این طرح ابلاغ شده و منتظر اجرایی این پروژه با موافقت دستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، در این جلسه با بیان اینکه: همه دستگاه‌ها باید هر گونه مشکلاتی مغایر با این طرح در طول رودخانه وجود دارد در جلسه بعدی ارائه دهند تا بررسی و رفع شود؛ افزود: خوشبختانه در این طرح نگاه همه دستگاه‌ها حمایتی است.

او در ادامه تصریح کرد: بودجه این طرح ابلاغ شده منتظر اجرای این طرح هستیم که با همکاری و تعامل دستگاه‌ها، فاز اول این طرح، آغاز می‌شود. 

زارعی با بیان اینکه همه الزامات قانونی در این طرح مورد تائید است، افزود: مطالعات در راستای حوزه گردشگری است و بودجه قابل قبولی از این طرح دریافت شده اما متاسفانه در پیشبرد این طرح  بعضی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط تعامل ندارند لذا از همه عزیزان متولی درخواست کمک داریم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در ادامه اضافه کرد: در جلسه بعد که با حضور معاون عمرانی استانداری حضور برگزار خواهد شد مشکلات این طرح ارائه، بررسی و رفع شود تا در سفر دوم رئیس‌جمهور در مازندران مطرح و به عنوان بزرگترین طرح رفاهی معرفی شود چرا که این طرح، کار بزرگ و فاخری است و باید کمک کنیم این طرح سریعتر اجرایی شود.

مشاور طرح رودخانه تجن ساری  در این جلسه افزود: خواهش می‌کنم دستگاه‌های مرتبط در این مسیر همکاری لازم داشته باشند.

او از بازدید میدانی که تاکید جلسات قبل بود خبر داد و یاد آور شد: رعایت حریم رودخانه که از دغدغه‌های اجرای طرح بود توسط دستگاه در طول مسیر انجام شد.