مازندران نخستین مقصد سفر کاری وزیر جدید جهاد کشاورزی
مازندران نخستین مقصد سفر کاری وزیر جدید جهاد کشاورزی
منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع محمدعلی نیکبخت وزیر جدید جهاد کشاورزی به استان مازندران خبر داد.

به گزارش ندای تجن- منصورعلی زارعی با اشاره به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به محمدعلی نیکبخت بعنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در جلسه روز سه شنبه 30 خرداد ماه اظهار داشت: در ماه های اخیر جلسات متعددی را با ایشان در کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی داشتیم و بحث و تبادل نظرات کارشناسی بصورت مبسوط در خصوص برنامه های ایشان صورت گرفت.

زارعی افزود: آقای نیکبخت سابقه مدیرعاملی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را در کارنامه اش دارد و در جلسات کمیسیون در ماه های اخیر نیز اطلاعات دقیقی از مشکلات حوزه کشاورزی به ویژه استان مازندران که این روزها برنج کاران و مرکبات داران با آن دست به گریبان هستند، داشته است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه چهار ماه اخیر بدلیل اینکه وزارت جهاد کشاورزی با سرپرست اداره می شد بعنوان عضو کمیسیون کشاورزی نتوانستم برنامه ریزی مناسبی برای حضور مدیر ارشد این وزارتخانه در استان انجام دهم اما امروز این قول را از آقای نیکبخت گرفتم تا مازندران مقصد اولین سفر کاری ایشان باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بغرنجی که کشاورزان مازندرانی در پی خشکسالی به وجود آمده با آن دست به گریبان هستند، حضور میدانی و مشاهده مشکلات کشاورزان توسط وزیر محترم قطعاً راهگشا خواهد بود لذا امیدوارم با انجام این سفر و صدور دستورات لازم جهت برون رفت و جبران خسارات وارد آمده به کشاورزان مظلوم مازندرانی توسط ایشان، گام مهمی در این زمینه برداریم.

مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی روز سه شنبه 30 خرداد 1402 خود با بررسی برنامه ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به وی رأی اعتماد داد.

  • منبع خبر : دریافتی