ابهام در نحوه درگذشت محبوب دل‌های مردم/لزوم رسیدگی به موضوع و روشن‌شدن اذهان عمومی
ابهام در نحوه درگذشت محبوب دل‌های مردم/لزوم رسیدگی به موضوع و روشن‌شدن اذهان عمومی
پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن با هدف لزوم اطلاع رسانی دقیق درباره علت تخریب اتاق آی سی یو که در واقع محل زندگی محمدرضا بود و متاسفانه این اتفاق دقیقا چند ساعت بعد از حضور او در منزل روی داد و همین طور بی توجهی نسبت به این بیمار که محبوب قلب های مردم بود خواستار رسیدگی بیشتر از سوی مراجع ذی صلاح دارد تا علت این موضوع برای اذهان عمومی روشن شود.

به گزارش ندای تجن- 8سالش بود که برای دیدار بازی پرسپولیس در مسیر تهران دچار سانحه رانندگی می شود و ضایعه نخاعی‌اش آن قدر شدید بود که ناگزیر برای زنده ماندن و درمان باید در بیمارستان می‌ماند، اهل روستای سیف‌کتی قائمشهر است و آن قدر هوادار داشت و دارد که در طول مدت بیماری از جای جای کشور برای ملاقاتش می‌آمدند.

محمدرضا فهیمی صادف و پاک و ساده بود با دلی مانند دریا بزرگ که محبت همه را در درون خود جای می‌داد، دردهای زخم بسترش، بیش از 20سال خوابیدن بر روی تخت هرگز نتوانست لبخند را از لبانش دور کند و به همین دلیل محبوب دل‌ها بود.

  • حضور حسن یزدانی.قهرمان رشته کشتی در مراسم تولد محمدرضا فهیمی

بله او محبوب بی‌ریای دل‌ها بود چون همیشه صورت واقعی خود را به دیگران نشان می‌داد و صورت و سیرتش یکی بود.

در طول 23سال دراز کشیدن بر روی تخت زجر بسیاری کشید و ناملایمات بسیاری هم دید و خانواده‌اش چه سختی‌ها و دردهایی تحمل کردند تا از این و آن نامه بگیرند و محمدرضا را در بیمارستان نگه دارند تا زنده بماند.

  • نامه دفتر نماینده رهبری در مازندران برای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جهت استفاده از خدمات بیمه ای برای محمدرضا فهیمی
  • نامه نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران درباره بستری در بیمارستان ولی عصر قائمشهر و مساعدت به محمدرضا فهیمی

همه این نامه‌ها نشان دهنده تلاش خانواده برای رسیدگی به محمدرضا است تا زنده بماند وهم چنان لبخند برروی لبانش نمایان باشد.

در طول مدت بستری مسئولان بسیاری از او بازدید داشتند تا اینکه در تاریخ 7مهرماه سال گذشته استاندار مازندران سیدمحمودحسینی پور نیز بازدید سرزده‌ای از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به عمل می آورد.

طی این بازدید با محمدرضا نیز دیدار می کند و براساس درخواست خانواده نامه‌ای خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور می زند تا بدهی او به بیمارستان را تقبل کنند و به دلیل شرایط خاص محمدرضا برای استفاده از دستگاه تنفسی برای ماندن در بیمارستان او را مساعدت کنند.

  • نامه استاندار خطاب به مدیرعامل تامین اجتماعی کشور درباره شرایط محمدرضا و مساعدت بیمه ای و درمانی برای ماندن در بیمارستان امام (ره)ساری

در طول این مدت نیز چند نامه از سایر مسئولان خطاب به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درباره مساعدت به محمدرضا زده می‌شود.

تا اینکه پدر محمدرضا تصمیم می‌گیرد تا بعد از گذشت 22سال او را به منزل ببرد تا چند روزی مهمان اهالی خانواده و مردم روستا باشد.

در تاریخ 24آذرماه سال 1401طی هماهنگی با رئیس بیمارستان امام و مدیریت و رئیس بخش آی سی یو، محمدرضا را با آمبولانس به منزل می‌برد و در آن جا با استقبال گرم اهالی روستا مواجه می شود.

متاسفانه چند ساعت پس از حضور محمدرضا در منزل طی تماسی تلفنی به او اطلاع می دهند که اتاقش در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری را تخریب کردند و او تحت تاثیر تالمات روحی شدیدی قرار می گیرد و حالش خراب می شود؛ خانواده او را به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال می دهند اما این بار مکانی برای نگهداری او آماده نیست و ناگزیر در اورژانس تحت نظر بیمارستان بستری می شود.

در طول این مدت نامه‌ای هم از طرف مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری برای رسیدگی به وضعیت محمدرضا و انتقال از بخش اورژانس به بخش عمومی داده می شود

  • صحبت های محمدرضا درباره نحوه نگهداری در اورژانس و بی توجهی مسئولان بیمارستان

محمدرضا با شرایط روحی نامناسب همراه با عفونت به مدت نزدیک به 2ماه در محل اوژانس می ماند و در طول این مدت خانواده وقتی بی توجهی مسئولین بیمارستان امام نسبت به شرایط محمدرضا را می ببیند او را به بیمارستان ولی عصر قائمشهر انتقال می‌دهند.

  • درخواست کمک محمدرضا

سر انجام پس از نزدیک به دوماه محمدرضا در شرایط نامناسب تنفسی و همراه با عفونت به بیمارستان ولی عصر قائمشهر انتقال داده می شود و در آن جا به گفته خانواده مورد پذیرش و نگه داری قرار می گیرد که خانواده کاملا از مسئولان بیمارستان رضایت دارند.

  • مراسم ختم محمدرضا که دیروز در آرامگاه قائمشهر برگزار شد و فیلم از ظرف خانواده ارسال شد

به گفته پدر محمدرضا پس از چند ماه در بیمارستان ولی عصر قائمشهر او به دلیل تالمات روحی و عفونت ناشی از چندماه ماندن در محل اورژانس بیمارستان امام (ره)ساری فوت می کند.

اکنون پدر محمدرضا خواستار رسیدگی به عملکرد مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره)ساری است و از ما درخواست کرد تا با انتشار خبر از حقوق او و محمدرضا حمایت کنیم.

وی نام چند تن از مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره)ساری را که در تخریب اتاق آی سی یو و بی توجهی نسبت به وضعیت او در اورژانس دخیل بودند را در اختیار ما گذاشت تا در صورت صلاحدید منتشر کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن با هدف لزوم اطلاع رسانی دقیق درباره علت تخریب اتاق آی سی یو که در واقع محل زندگی محمدرضا بود و متاسفانه این اتفاق دقیقا چند ساعت بعد از حضور او در منزل روی داد و همین طور بی توجهی نسبت به این بیمار که محبوب قلب های مردم بود خواستار رسیدگی بیشتر از سوی مراجع ذی صلاح دارد تا علت این موضوع برای اذهان عمومی روشن شود.