سی سحر، سی اثر؛ نمایشگاه آثارطراحی منیره شکرویان
سی سحر، سی اثر؛ نمایشگاه آثارطراحی منیره شکرویان
طرحهایی انتزاعی با برداشتی آزاد از سخنان استاد حسین الهی قمشه‌ای در ساری به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، منیره شکرویان  روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ نمایشگاه «سی سحر، سی اثر» را که  برداشتی است آزاد از مجموعه سخنان استاد حسین الهی قمشه‌ای (در ماه مبارک رمضان با محوریت خودشناسی و خداشناسی ) برگزار می کند.

شکرویان ایده‌ی خلق آثار این نمایشگاه را که شامل ۳۰ تابلو می باشد بر پایه‌ی محسوسات قلبی و ملموسات عینی با قوه ی ابتکار ذهنی می داند که به شکلی کاملاً آنی و اصیل در سحرهای ماه مبارک رمضان سال جاری انجام شده است. مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه «سی سحر، سی اثر» که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران همزمان با دهه‌ی ولایت و با حضور مسئولان، هنرمندان و علاقمندان صورت می گیرد، ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نگارخانه سوره‌ی حوزه هنری مازندران خواهد بود.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه از کتاب «چشمانم به حرف آمد،چکه کرد روی لبم» که مجموعه‌ای از نثرهای ادبی و طرحهای انتزاعی منیره شکرویان است نیز رونمایی خواهد شد.

علاقمندان می توانند از زمان افتتاح نمایشگاه تا چهارشنبه ۱۴ تیر ، همه روزه ساعت ۱۰  تا ۱۷ در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران به نشانی ساری میدان امام(ره) بلوار دانشجو از این نمایشگاه بازدید نمایند.