رشد صنعت و آسایش مردم به تولید برق وابسته است/سختی و هزینه‌های تولید و لزوم مدیریت مصرف برق برای مردم تبیین شود
رشد صنعت و آسایش مردم به تولید برق وابسته است/سختی و هزینه‌های تولید و لزوم مدیریت مصرف برق برای مردم تبیین شود
مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا در آغاز فصل گرم سال و دوران اوج مصرف برق با نماینده ولی فقیه در استان مازندران ديداركرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا در اين ديدار، نماینده ولی فقیه دراستان مازندران با تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كاركنان و مسئولان نيروگاه در ارائه خدمت صادقانه به مردم، نقش تولید برق در رشد جامعه را بسیار مهم دانست و بیان داشت: امروزه رشد صنعت و آسایش مردم به تولید برق وابسته است و باید با کار جهادی ضمن حفظ وضعیت موجود بر توان تولید برق بیفزاییم.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: همه ما باید فرهنگ سازی و نحوه استفاده صحیح از سرمایه های ملی بخصوص حوزه انرژی را از شرکت ها و ادارات دولتی شروع کرده و سختی و هزینه های تولید را برای مردم تبیین نماییم تا با نهادینه شدن مدیریت مصرف و استفاده بهینه از انرژی در جامعه، همه مردم در اقصی نقاط کشور از این نعمت ارزشمند بهره مند شوند. 

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با بیان اینکه برق به سختی و با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان نیروگاه تولید می شود، گزارشي از فعاليتها، چالش ها و اقدامات نيروگاه و برنامه هاي در دست اقدام براي رفع محدودیتها و آمادگي واحدها برای پايداري توليد برق بخصوص در زمان پیک مصرف ارائه نمود.

نوراله ادبی فیروزجائی صرفه جویی و مدیریت در مصرف انرژی به خصوص در فصل گرم سال را امری ضروری دانست و بیان داشت: با برنامه ریزی و اقدامات به موقع واحدهای بخار وگازی نیروگاه نکا بعد از تعمیرات اساسی و دوره ای در مدار تولید است ولیکن با تولید حداکثری در نیروگاه ها و مصرف بهینه انرژی توسط مصرف کنندگان باید به ناترازی موجود در تولید و مصرف فائق آییم.

وی فرایند تولید برق را امری دشوار و پرهزینه دانست و اظهار داشت: همه ما باید تلاش نماییم مدیریت مصرف در کشور نهادینه شود تا همه مردم از نعمت روشنایی برخوردار شوند و با آگاهی بخشی به مردم از تریبون های مختلف، فرهنگ سازی در مدیریت مصرف و تلاش برای تولید پایدار، فصل گرم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.