نگاهی به اخبار فرماندهی انتظامی مازندران:پایان نافرجام یک آدم ربایی در عباس آباد/کشف عتیقه جات دو هزارساله در بهشهر/کشف 12 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري و سوادکوه شمالی
نگاهی به اخبار فرماندهی انتظامی مازندران:پایان نافرجام یک آدم ربایی در عباس آباد/کشف عتیقه جات دو هزارساله در بهشهر/کشف 12 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري و سوادکوه شمالی

به گزار ش ندای تجن- سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از رهایی گروگان 20 ساله ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده بودند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

به گزار ش ندای تجن- سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از رهایی گروگان 20 ساله ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان های شهرستان عباس آباد، بلافاصله ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد 5 نفر با صورت های پوشیده، نوجوان20 ساله را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری ربوده شده و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از 48 ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

سردار مفخمی در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

خودروی حامل پارچه های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 1655طاقه پارچه قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال از يک دستگاه خودروي تریلر در محور “ساری به قائمشهر” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد محمدپور” در این باره بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي در پي خبر واصله از پليس امنيت اقتصادي استان سمنان مبني بر اينکه احدي از قاچاقچيان سابقه دار اهل و ساکن استان های جنوبی با استفاده از يک دستگاه خودروي تریلر اقدام به حمل کالاي قاچاق از نوع پارچه کرد، مطلع شدند.

وی افزود: با عنايت به اينکه پرونده باندي و سازمان يافته قاچاق پارچه در استان سمنان در دست رسيدگي بوده و عوامل آن پليس با گسترش چتر اطلاعاتي وکسب اخبار واصله مبني بر اينکه افراد سابقه داري به صورت حرفه ايي اقدام به قاچاق پارچه از استان هاي جنوبي به استان تهران مي نمايند و اين افراد درچند مرحله در استان هاي مختلف دستگير شده اند، موضوع به طور ويژه در دستورکار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پليس امنيت اقتصادي مازندران و پليس اقتصادي استان سمنان قرارگرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: ماموران این پلیس با رصد و تعقيب و مراقبت صورت گرفته، کاميون مورد نظر را در محور ساري به قائم شهر شناسايي و با رعايت موازين شرعي و قانوني، خودروی مذکور را توقيف که محموله بارگیری شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک بود.

سرهنگ محمدپور در خاتمه بیان داشت: در بازرسی از خودرو 1655طاقه پارچه به ارزش تقريبي100میلیارد ريال به ظن قاچاق کشف و اموال مکشوفه به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل و پرونده در اين خصوص تشکيل و در حال رسيدگي مي باشد.

——————————————

کشف عتیقه جات دو هزارساله در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف اشیاء عتیقه مربوط به دو هزارسال پیش از مخفیگاه یک متهم دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ “حسن عنایتی گنجی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق اشیاء عتیقه در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری11پس از انجام بررسی های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، متهم را شناسایی و موفق به شناسایی محل نگهداری اشیاء عتیقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح كرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر 6 قلم اشیاء عتیقه را کشف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی با بیان اينكه برابر اعلام کارشناسان میراث فرهنگی قدمت عتیقه جات کشف شده مربوط به دو هزار سال پیش است، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی عرصه را بر قانون شکنان تنگ کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه را از آنان گرفته است.

دستگیری سارق منزل در آمل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق منزل و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی داداش تبار” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین سرقت منزل در شهرستان بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گفت.

سرهنگ داداش تبار درادامه بیان داشت: ماموران آگاهی به همراه عوامل کلانتری 13 درهنگام گشت زنی مشترک درحوزه استحفاظی سارق را در حین سرقت بطوری که بصورت ماهرانه ای در حال انتقال لوازم سرقتی بوده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارق تصریح کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب چندین فقره سرقت در شب های قبل اعتراف نموده و اموال سرقتی کشف شده از وی اعم از: 7دستگاه دوچرخه، 5 دستگاه تلویزیون ال ای دی، دستگاه چمن زنی، پمپ آب و….. که ارزش ریال ان بالغ بر3میلیارد ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف به دو خودروی نیسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عبداله حسن زاده” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی کلانتری 15در مسیر حوزه استحفاظي به دو خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 6 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

اجرای طرح دستگیری سارقان و مجلوبان در مازندران

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 15نفر سارق و کشف مقادیری کالای مسروقه شامل خودرو، موتورسیکلت و لوازم سرقتی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی قیصری” در بیان جزئیات این خبر گفت: به منظور کشف و پیشگیری از وقوع جرایم سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان سابقه دار، متخلفان نظم و انضباط اجتماعي توسط پلیس آگاهی استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجراي اين طرح کارآگاهان پلیس با انجام  اقدامات فنی و  اطلاعاتی، گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و بکارگیری همکاری های مردمی،تعداد 15 نفر متهم كه سابقه سرقت و محکوم متواری را در پرونده خود داشتند، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفيگاهشان شناسایی و دستگير کنند.

سرهنگ قیصری در ادمه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیری کالای مسروقه شامل خودرو، موتورسیکلت و لوازم و وسایل سرقتی نیز کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان، همچنین کاهش جرایم بخصوص سرقت در سطح حوزه استحفاظی است و از شهروندان خواست: هرگونه تردد افراد مشکوک را جهت بررسی دقیق از طریق شماره110به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

دستگیری 3 سارق سابقه دار سیم برق در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

کشف 6 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 6 تن چوب قاچاق از یک خودروی نیسان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس”سرهنگ حمیدرضا فرهودی”  در تشریح این خبر، گفت: مأموران کلانتری  11 این شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 6 تن چوب جنگلی و چوب باغی را کشف کردند.

وی افزود :در این راستا 3 متهم دستگیر و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فرهودی در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان مالخر اموال مسروقه در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه و اعتراف آن به 15 فقره مالخری از سارقان در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی خادمی” گفت: در پي چندین فقره سرقت سیم برق در قائم شهر و دستگیری چند تن از سارقان توسط پلیس آگاهی شهرستان در گام بعدی دستگیری مالخر و یا مالخران اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه ابراز داشت: مأموران این پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت هویت یک نفر مالخر که سارقین اعتراف نمودند و از مالخران سابقه دار میباشد شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر  را در مخفیگاهش به همراه سیم برق های سرقتی دستگیر کردند .

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات فنی پلیس به 15 فقره مالخری اموال سرقتی به خصوص سیم برق و اینکه تاکنون مبلغ 150 میلیون تومان به حساب دو نفر سارق سیم برق واریز کرده هم نیز اعتراف نمود.

سرهنگ خادمی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد، گفت: تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک از اقدامات مجرمانه افراد شرور و مجرم را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.