انهدام 3 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در مازندران/آدم ربایی در میاندورود، رهایی در زابل
انهدام 3 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در مازندران/آدم ربایی در میاندورود، رهایی در زابل
دو خبر از فرماندهی نیروی انتظامی مازندران بدین شرح است.

به گزارش ندای تجن- فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف تریلر حامل 118 کیلو گرم تریاک در محور ساری – قائم شهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل تریاک در پوشش حمل بار سنگ و سرامیک ساختمانی در محور ساری – قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی تریلر مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را در حوالی شهرستان قائم شهر متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، 118 کیلوگرم تریاک را که در ظرف های پلاستیکی یک و نیم لیتری در کف خودرو جاساز شده بود ، کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: خودرو نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سردار مفخمی با اشاره به انهدام 3 باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان مازندران طی دو هفته گذشته از اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در این خصوص خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از 264 کیلو گرم انواع موادمخدر طی این مدت کشف شد.

وی از شناسایی و دستگیری 990 متهم به موادمخدر اعم از خرده فروشان و معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد 458 متهم خرده فروش بوده اند و معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد اعزام تا پس از گذراندن مدت درمان به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

سردار مفخمی به خانواده ها توصیه کرد همواره مراقب فرزندان خود باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت افراد در حوزه خرید و فروش موادمخدر را به پلیس 110 گزارش دهند.

آدم ربایی در میاندورود، رهایی در زابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از گروگانگیری فردی 32 ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در کمتر از48 ساعت فرد ربایش شده تحویل خانواده اش شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه یک فقره آدم ربایی در شهرستان میاندورود، بلافاصله با تشکیل گروهی از ماموران پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، آدم ربایان با یک دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به آدم ربایی کردند، افزود: ماموران با اقدامات فنی، منزل متهمان را در استان گلستان شناسایی که قبل از حضور ماموران، متهمان به همراه گروگان از آنجا نیز متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه آدم ربایان و گروگان به مکانی نامعلوم متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری ربوده شده و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی ادامه داد: طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی سه نفر از معاونان در این آدم ربایی دستگیر و در بازجویی فنی بعد از مواجه با مدارک و مستندات موجود، به بزه خود اعتراف و محل اختفا گروگان را در شهرستان زابل اعلام داشتند.

سردار مفخمی اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته، زمانی که آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیدند، گروگان را در یکی از محله های شهرستان زابل رها نمودند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: طی پیگیری مستمر پلیس در نهایت کمتر از 48 ساعت فرد ربایش شده صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد و همچنین دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان تاکید کرد: جان برکفان انتظامی بی منت در حفظ و تامین آسایش و آرامش مردم با اقتدار تا پای جان ایستاده اند و با اقدامات هنجار شکن مجرمان، مقتدرانه برخورد قاطع و کوبنده خواهند داشت و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد. بر پایه این گزارش، تعدادی از اهالی و معتمدان و ریش سفیدان ضمن حضور در ستاد انتظامی شهرستان میاندورود از اقدام قاطع و هوشمندانه ماموران انتظامی در شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی قدردانی کردند.

انتظامی را یاری دهند. امام جمعه کلاردشت تصریح کرد: توطئه گران بدانند که مردم و امت حزب الله در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند کسی از قانون تخطی کند؛ صف کسانی که به عنوان توطئه‌گر سر خط آمده اند، کاملاً مشخص است اما آنان باید بدانند انقلاب 44 سال تداوم داشته و باز هم ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام غفاری در خاتمه، اظهار داشت: همت کارکنان انتظامی بسيار ستودني است و بنده دعا گوي شما هستم؛ ان شاء الله خداوند شما را که براي حفظ امنيت تلاش مي کنيد، حفظ کند.

سارقان سيم برق و كابل مخابراتی در نکا دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 3 سارق سيم برق و كابل مخابراتی و کشف 7فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و کابل مخابراتی در حومه و باغات این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی موفق شدند 3 سارق سابقه دار را شناسایی و به همراه 3 کیلو سیم مسی برق و مخابرات دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شهرستان نکا اظهارکرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به 7 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت و همکاری شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند. کشف2و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 2 و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حمید رضا فرهودی در اين باره بيان داشت: ماموران کلانتری انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون ولوو حامل بار چوب كه در حال تردد بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند .

وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی 2ونیم تن چوب فاقد مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی در ادامه اظهار داشت: یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائی شد و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی تحویل داده شد.

سرهنگ فرهودی اظهار داشت: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان است ودر سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.و از مردم خواست در صورت اطلاع يا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سريعاً از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.