معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور و اسباب تعلیمِ مهارت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی به دانش آموزان هستند/ ثبت نام 8هزار دانش آموز در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در سطح شهرستان ساری/ عید غدیر، چشمه جوشان عشق، ولایت و بصیرت است
معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور و اسباب تعلیمِ مهارت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی به دانش آموزان هستند/ ثبت نام 8هزار دانش آموز در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در سطح شهرستان ساری/ عید غدیر، چشمه جوشان عشق، ولایت و بصیرت است

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک دهه امامت و ولایت گفت: معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور و اسباب تعلیمِ مهارت های فرهنگی، اجتماعی و دینی به دانش آموزان هستند. […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک دهه امامت و ولایت گفت: معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور و اسباب تعلیمِ مهارت های فرهنگی، اجتماعی و دینی به دانش آموزان هستند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری با بیان اینکه نگاه دولت مردمی سیزدهم و استاندار محترم مازندران بر ایجاد شور و نشاط دانش آموزان، ارتقای سطح کیفیت تحصیلی آنان و تلاش در جهت تحقق عدالت آموزشی است افزود: رسالت ما در مدارس آموزش زیست مومنانه، مخلصانه و عالمانه است.


مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) فرمودند در محیط آموزش و پرورش باید کارى بشود که حتى یک استعداد، از میان این میلیونها نوجوان و جوان ایرانى هدر نرود گفت: مدرسه محل گزینش استعدادها، پرورش کمالات و آموزش علم و حلم است.


محمد علی نوبخت در ادامه با بیان اینکه تاکنون ثبت نام ۸۰۰۰ دانش آموز در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت در سطح شهرستان ساری انجام گرفته شده است افزود: شاکله اصلی برنامه ریزی های تابستانی بر مبنای تثبیت و تعمیق یادگیری دانش آموزان و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تحصیلی آنان باشد. همچنین بازرسی مداوم از مدارس تا آغاز سال جدید تحصیلی در جهت رفع نواقص در دستور کار قرار گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه عید غدیر، چشمه جوشان عشق، ولایت، معرفت و کرامت و پیام آور آزادی، محبت و بصیرت است افزود: جشن بزرگ دیار علویان بمناسبت عیدغدیرخم در تاریخ پنج شنبه ۱۵ تیر ماه از چهار راه ابن شهر آشوب تا میدان ساعت همراه با برنامه های متنوع همراه با پذیرایی مواکب از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.