آغاز دوره کاراموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان‌های فنی‌و حرفه‌ای و کارو دانش پایه یازدهم و دوازدهم درشهرستان ساری
آغاز دوره کاراموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان‌های فنی‌و حرفه‌ای و کارو دانش پایه یازدهم و دوازدهم درشهرستان ساری
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ ساری از اعلام آغاز دوره کاراموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کارو دانش پایه یازدهم و دوازدهم درشهرستان ساری خبرداد.


به گزارش ندای تجن- باتوجه به سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استمرار نظام کارآموزی و کارورزی ، دوره آموزشی ویژه دانش آموزان هنرستان دخترانه )سارا کرباسی، ابتکار، بعثت ،فیروزیان و …..)شهرستان ساری و میاندرود سورک در قالب کارورزی در رشته های فناوری اطلاعات ، معماری ، کشاورزی و صنایع دستی درروز شنبه سوم تیرماه سالجاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ ساری آغاز و تا اواسط مرداد ماه ادامه دارد.
سیده زکیه شریفی ایزدی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ شهرستانهای ساری و میاندرود بااعلام این خبر ،گفت : طرح کارورزی از جمله طرح های حمایتی دولت یازدهم برای توسعه اشتغال در کشور است . واین طرح باحضور ۲۴۰ نفر شرکت کننده باهدف آگاهی دانش آموزان برای ورود به بازار کار و مهارت افزایی برنامه ریزی شده و باتوجه به رشته های آموزشی منطبق با نیاز اموزشی انان انجام و به منظور نیل به اهداف تخصصی رشته مربوط و رفع کمبودهای آموزشی ، آشنایی با جایگاه شغلی رشته تحصیلی، تشویق و ایجاد خودباوری و سخت کوشی درهنرجویان هنرستان ها صورت پذیرفته است که درصورت کسب موفقیت دراین دوره گواهینامه پایان دوره کارآموزی دریافت خواهند کرد.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ ساری خاطر نشان کرد : این مرکز همکاری های لازم را بااموزش و پرورش درطول اجرای طرح داشته جدیت و اهتمام در اجرای مطلوب این طرح و کیفیت مهارت افزایی دانش آموزان را مدنظر قرار می‌دهد و می طلبد درراستای تربیت نیروی متخصص و مجرب متناسب با نیاز بازار کار از پتانسیل های فنی و حرفه ای استفاده کرد.