آموزش به شرط اشتغال، رویکرد جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری
آموزش به شرط اشتغال، رویکرد جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری
سید احمد طاهری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری از آموزش مهارتی به ۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به شرط اشتغال خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، طاهری رئیس مرکز، با اعلام این خبر افزود: مهمترین برنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تربیت نیروی کار ماهر برای صنایع می‌باشد، که در این راستا در تلاشیم ضمن ایجاد تفاهم کاری با صنایع و صنوف استان برای نیاز ایشان در تربیت و تامین نیروی کار ماهر اقدام نماییم.

 وی ادامه داد: شرکت کارن ماشین شهرستان ساری که در تولید دستگاه‌های ساخت  درب و پنجره pvc فعالیت می‌نماید برای تکمیل نیروی کار خود نیاز به ۵۰ نفر کارگر ماهر در رشته‌های جوشکاری و تراشکاری داشته که حتی تفاهم کاری مشترک و با تامین مواد مصرفی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری، از سوی شرکت مذکور به تربیت نیروی کار ماهر برای این مجموعه اقتصادی پرداخت.

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری در خصوص نحوه تامین ۵۰ نیروی کار ماهر بیان داشت: پس از عقد تفاهم کاری مشترک بین دو مجموعه، مذاکراتی با مدیران کمیته امداد شهرستان صورت گرفت

تا افراد فاقد مهارت این دستگاه به مرکز معرفی تا پس از طی دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون پایان دوره مستقیماً به شرکت کارن ماشین جهت اشتغال معرفی شوند.

 وی افزود: در حال حاضر و در فاز اول ۲۴ نفر آموزش‌های جوشکاری و تراشکاری را کسب کرده که پس از طی آزمون صلاحیت فنی برای آغاز به کار به شرکت کارن ماشین معرفی خواهند شد.

 طاهری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری در خاتمه اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری بعنوان بزرگترین مرکز آموزش در استان دارای ۲۰ کارگاه آموزشی و ۱۵۰ حرفه آموزشی است لذا از جوانان جویای کار فاقد مهارت دعوت می‌شود تا با حضور در این مجموعه و کسب مهارت به ایجاد اشتغال بپردازند، زیرا آموزش‌های مهارتی لازم ایجاد شغل در جامعه می‌باشد.