تداوم ابهام در مجوز احداث پتروشیمی مازندران + فیلم
تداوم ابهام در مجوز احداث پتروشیمی مازندران + فیلم
نماینده سرمایه‌گذار پتروشیمی در مازندران در حالی اصرار بر توجیه طرح پتروشیمی در منطقه حسین‌آباد بهشهر داشت که فعالان رسانه‌ای خواستار رونمایی از مجوز پتروشیمی شدند و از پاسخ‌های نماینده سرمایه ‌گذار قانع نشدند.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،بنا به دعوت سرمایه‌گذار پتروشیمی در مازندران دیروز تور رسانه‌ای در محل اجرای پروژه برگزار شد که سرمایه‌گذار اصلی این طرح غائب بزرگ نشست خبری در شرکت صنایع پتروشیمی گهرمازندران بود.

به جای سرمایه‌گذار فردی با نام قاسم خلیل خلیلی، مدیرعامل و مشاور محیط زیست که اصلی نماینده سهام‌دار است در جلسه برای پاسخگویی به اصحاب رسانه حضور پیدا کرد.

 نخستین سوال خبرنگاران بحث ابربدهکار بودن سرمایه‌گذار مطرح شده که قاسم خلیل‌خلیلی نماینده سهامدار پتروشیمی امیرآباد مازندران گفت: سرمایه‌گذار بدهکار بانکی نیست و وام تسویه شده است، این وام برای سال ۹۲ است، چون وام به‌صورت ارزی بوده، به دلیل نوسانات ارزی، منجر به تسویه نشدن ارزی شده و این تسهیلات مربوط به بانک توسعه صادرات است؛ اختلافی بین ما و بانک در دستگاه قضا مطرح است.

پس از آن بیشترین سوال خبرنگاران درباره وضعیت صدور مجوز محیط زیست بوده است.

با وجود تلاش برای مدیریت جلسه اما به دلیل وجود ابهام درباره وضعیت مجوز محیط زیست خبرنگاران از توضیحات نماینده سهام‌دار قانع نشدند.

در نهایت یکی از خبرنگاران با باز کردن صفحه منتسب به سازمان محیط زیست آخرین خبر انتشار یافته درباره وضعیت صدور مجوز پالایشگاه در میانکاله را در جلسه رونمایی کرده که دوباره با واکنش نماینده سهام‌دار مواجه شده است.

پس از تکرار سوال خبرنگاران درباره مجوز، قاسم خلیل‌خلیلی اعلام کرد: اینجا میانکاله نیست، اینجا حسین‌آباد است و ما قرار نیست در میانکاله پتروشیمی ایجاد کنیم.

فیلم را ببینید