سارقان به دام افتادند
سارقان به دام افتادند

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی نیروی انتظامی استان که به دست ما رسید، بدین شرح است. سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق گارد ریل جاده های برونشهری در حین سرقت خبر داد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمود حسین زاده” در بیان جزئیات این خبر گفت: […]

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی نیروی انتظامی استان که به دست ما رسید، بدین شرح است.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق گارد ریل جاده های برونشهری در حین سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمود حسین زاده” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت گاردیل از جاده های برون شهری محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: با تقویت گشت های انتظامی، ماموران گشت پاسگاه انتظامی اهلمرستاق سارق را در حین جابجایی قطعات گاردریل  در یکی از  انبارهای این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود : ضمن کشف تعداد قابل توجهی گارد ریل مسروقه در بازرسی از انبار مذکور، متهم در بازجویی های به عمل آمده به  5  فقره سرقت گارد ریل در حاشیه اتوبان های استان اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه گفت: متهم به همراه اموال سرقتی کشف شده، پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

دستگيري سارق موتورسيکلت در سوادکوه  سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه ازدستگيري سارق موتورسيکلت و کشف 4 موتورسيکلت مسروقه در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی سارق دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 4 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اکبری در پايان از کشف موتورسیکلت های سرقتی خبر داد و از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک موضوع را سريعاً از طریق  شماره تلفن110به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در نوشهر 

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر” ازدستگيري2 سارق منزل و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ “علی اکبر درویشی ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سرهنگ درویشی  افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 7 فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و 3 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند . وی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر در پایان از عزم قاطع پلیس با سارقان و افراد مخل نظم و امنیت عمومی در جامعه خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه نموده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 و کلانتری محل کزارش نمایند .

دستگیری سارق موتورسیکلت در “ساری” 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی ساری از دستگیری سارق موتورسیکلت و اعتراف به 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان ساری، تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان در دستور کارمامورین کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: با هوشیاری ماموران، یک سارق حرفه ای سابقه دار شناسایی که با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مستندات از سوی ماموران، متهم به 5 فقره سرقت اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به این که پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش نمایند.