طرح جامع عباس‌آباد تدوین شد/گردشگری در طرح جامع تالاب میانکاله توسط اداره‌کل محیط زیست مازندران دیده شده است
طرح جامع عباس‌آباد تدوین شد/گردشگری در طرح جامع تالاب میانکاله توسط اداره‌کل محیط زیست مازندران دیده شده است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه طرح جامع عباس آباد پس از سال‌ها تدوین و به دستگاه‌های ذیربط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی برای اظهار نظر ارسال شد، درباره تالاب میانکاله، گفت:یکی از پتانسیل‌های خوب این شهرستان را مجموعه تالاب میانکاله که طرح جامع آن توسط اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در حال انجام است، عنوان و حوزه گردشگری در این طرح دیده شده است.

به گزارش ندای تجن به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای مازندران در حاشیه سفر شهرستانی به بهشهر هدف از این سفر پیگیری مصوبات استاندار مازندران و بررسی مسائل و مشکلات در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و ارائه راهکارها عنوان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه بهشهر جزء شهرستان‌هایی است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برخوردار است، اظهار کرد: طرح جامع عباس آباد پس از سال‌ها تدوین شد و به دستگاه‌های ذیربط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی برای اظهار نظر ارسال شد.

 او ادامه داد: با توجه به اینکه عباس‌آباد بهشهر پایگاه جهانی است انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به عنوان متولی این مجموعه را داشته باشد.

برزگر با اشاره به اینکه گوهرتپه جزء سایت موزه‌های منحصر به فرد استان است، گفت: تلاش داریم با همکاری فرمانداری شهرستان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

او در خصوص کاخ صفی‌آباد این شهرستان، افزود: پیگیری‌های خوبی در خصوص این کاخ در حال انجام است.

برزگر ادامه داد: فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی داریم که امیدواریم خروجی آن ما را به آنچه در خور این شهرستان است، برساند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یکی از پتانسیل‌های خوب این شهرستان را مجموعه تالاب میانکاله که طرح جامع آن توسط اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در حال انجام است، عنوان و خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری در این طرح دیده شده است.