مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای خزر تا 25 تیرماه تمدید شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای خزر تا 25 تیرماه تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای خزر خبر داد و گفت: اهالی رسانه تا 25 تیرماه مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند

به گزارش ندای تجن- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای خزر خبر داد و گفت: اهالی رسانه تا 25 تیرماه مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.
احسان آهنگر اظهار داشت: بنا به درخواست اهالی رسانه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شده و علاقمندان می توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ 1 خرداد 1401 الی 25 تیر 1402 را براساس محورها و بخش‌های اعلام شده حول موضوع خزر به آدرس  http://khazar.pressfestival.ir  ارسال  کنند.
وی ادامه داد: با توجه به پیشنهاد معاون محترم مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جشنواره رسانه ای خزر بعنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان با همکاری اداره کل مطبوعات داخلی و خارجی  به میزبانی استان مازندران و در  شهر چالوس برگزار می شود.

نقش آفرینی مردم مهمترین رکن کار فرهنگی است


آهنگر اظهار داشت: در حاشیه اختتامیه این جشنواره که در شهریور سالجاری برگزار می شود با توجه به اینکه محور این جشنواره مدیریت شهری و گردشگری می باشد اجلاسیه تخصصی شهرداران شهرهای مهم کشورهای حاشیه دریای خزر و نشست هم اندیشی حوزه رسانه کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تاکید کرد: آثار برتر این جشنواره برای جشنواره بین المللی آستراخان روسیه ارسال می شود و از دست اندرکاران آن جشنواره برای حضور در اختتامیه این جشنواره نیز دعوت شده است.
وی گفت : بخش اصلی جشنواره گزارش، مقاله و یادداشت  ، خبر  ، مصاحبه ، عکس (تک عکس و گالری) ، چندرسانه‌ای (اینفوگرافی، پادکست، فیلم، انیمیشن و موشن‌گرافیک) ،  کاریکاتور و طنز و صفحه آرایی و طراحی و  بخش ویژه  جشنواره مدیریت شهری چالوس ، توسعه عمرانی و گردشگری می باشد.
آهنگر بیان داشت: هر متقاضی تنها می تواند در 3 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد که مجموعا 9 اثر می باشد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد نمود.