مازندران بسیار گرم است/مردم مواظب گرمازدگی باشند
مازندران بسیار گرم است/مردم مواظب گرمازدگی باشند
امروزوفردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما خواهیم داشت به‌قدری‌که نمی‌توان از منزل بیرون آمد تا اینکه میزبان مسافران بود. گاهی در ارتفاعات وزش باد داریم که بیشینه دما در شهرهای غربی استان تا 34 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی تا 39 درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود

به گزارش ندای تجن – بر اساس تجزیه‌وتحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز یکشنبه 1402/4/18 تا شنبه 1402/4/24 به شرح زير پیش‌بینی مي‏شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

امروزوفردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما خواهیم داشت به‌قدری‌که نمی‌توان از منزل بیرون آمد تا اینکه میزبان مسافران بود.

گاهی در ارتفاعات وزش باد داریم که بیشینه دما در شهرهای غربی استان تا 34 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی تا 39 درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

از دوشنبه‌شب و در روز سه‌شنبه 20 تیرماه آسمانی صاف تا نیمه‌ابری به‌تدریج با افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید موقتی و کاهش شدت گرما را داریم که از اواخر روز سه‌شنبه با رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

در روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در ارتفاعات مه‌آلود همراه با کاهش دما، رگبار پراکنده و وزش باد را داریم.

در روز پنج‌شنبه نیز آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در ارتفاعات مه‌آلود با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که از اواخر روز با کاهش ناپایداری همراه است.

در روز جمعه و شنبه نیز آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما را داریم.