دستگاه‌های اجرایی موضوع جذب نشدن بودجه را با همکاری معاونان استانداری پیگیری کنند/مدیران دستگاه‌های اجرایی بر موضوع غدیر بیشتر تأمل کنند
دستگاه‌های اجرایی موضوع جذب نشدن بودجه را با همکاری معاونان استانداری پیگیری کنند/مدیران دستگاه‌های اجرایی بر موضوع غدیر بیشتر تأمل کنند

به گزارش ندای تجن- سید محمود حسینی پور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: در این استان موظفیم تا در توزیع بودجه عدالت محوری مورد نظر باشد تا تمامی جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰هزار نفری از آن بهره مند شوند. وی با اشاره به این که امروز مدیریت بودجه در بحث […]

به گزارش ندای تجن- سید محمود حسینی پور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: در این استان موظفیم تا در توزیع بودجه عدالت محوری مورد نظر باشد تا تمامی جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰هزار نفری از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به این که امروز مدیریت بودجه در بحث های مدیریتی جایگاه ویژه ای دارد، ادامه داد: ویژگی ها و شاخص‌های استان مختلف با هم متفاوت است و باید در بودجه ریزی کلان ملی این مهم لحاظ شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: جذب نشدن بودجه ها با ارتباط گیری بموقع دستگاههای اجرایی با معاونان استانداری به صورت ویژه تر پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه آسیب شناسی چرایی مورد توجه قرار نگرفتن گزارش های بودجه ای اعمال شود و افزود: نظارت بر مصارف بودجه ها نیز اعمال شود.

حسینی پور بر بهره گیری از نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: باتوجه به حضور مداوم نمایندگان مجلس در مناطق مختلف آنان می توانند ناظران خوبی در زمینه مدیریت بودجه باشند.

وی ادامه داد: میزان رضایتمندی کشور را با اعمال مدل مناسب توزیع اعتبارات افزایش دهیم.

استاندار مازندران گفت که امروز جریان نفاق پیام جمهوری اسلامی ایران را تحریف می کند و هرکاری که این نظام انجام می دهد را تحریف می کنند همانگونه در جریان غدیر منافقان دست به تحریف اصل موضوع زدند.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که بر روی موضوع غدیر بیشتر تامل و تفکر داشته باشند.

توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه ای ۱۴۰۲ موضوعات مطروحه در جلسه امروز شورای برنامه ریزی توسعه استان مازندران بود.

  • منبع خبر : استانداری مازندران