آغاز اردوی راهیان نور خانوادگی طلاب و روحانیون مازندران در غرب کشور
آغاز اردوی راهیان نور خانوادگی طلاب و روحانیون مازندران در غرب کشور
اردوی راهیان نور خانوادگی طلاب و روحانیون استان مازندران در مناطق عملیاتی غرب کشور از ۱۹ تیرماه آغاز شد.

به گزارش ندای تجن به نقل ازایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، به همت سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و با محوریت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا، اردوی راهیان نور خانوادگی طلاب و روحانیون استان مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور از ۱۹ تیرماه آغاز شد.

در این اردو، مبلغین دینی استان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور، از دستاوردهای صنعت موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران دیدن کردند و از نزدیک با پیشرفت های علمی در این حوزه بیشتر آشنا شدند.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا در حاشیه این برنامه با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف خانوادگی برای بسیجیان از جمله اردوی راهیان نور، گفت: در طی یکی دوسال اخیر برنامه‌های مختلفی در راستای جهاد تبیین صورت گرفته که یکی از آن‌ها اردوی راهیان پیشرفت و دیدن دستاوردهای انقلاب از نزدیک برای بسیجیان و خانواده‌های محترمشان بود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه، افزود: عده‌ای خودفروخته و بریده از انقلاب به کمک دشمنان انقلاب آمدند تا انقلابی که ابرقدرت‌ها را به زانو در آورده است را ضربه زده و به شیاطین و ابرقدرت‎‌‌های در حال افول زر و زور دوباره قدرت دهند که البته موفق نخواهند شد.

رعایتی تصریح کرد: بازدید از مکان‌هایی که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در آن به نمایش گذاشته شده، مصداق خوبی برای جهاد تبیین است تا بتوان تبلیغات دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه نمایشگاه هوافضای سپاه میتواند گوشه ای از دستاوردهای امیدبخش صنعت دفاعی را در معرض عموم قرار دهد، تا مردم از نزدیک شاهد این دستاوردها باشند، خاطرنشان کرد: قدرت پهبادی و موشکی ایران از جمله دستاوردهای اقتدار آفرین انقلاب است که توانسته قدرت بازدارندگی برای کشور بدست  آورد.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی به جایی رسیده است که بزرگترین کشورهای نظامی حاضر به رویارویی نظامی با ایران نیستند چون توان و قدرت موشکی و سیستم دفاعی ایران را میدانند که اگر بخواهند اقدامی کنند، هستی خود را از دست می‌دهند‌.

رعایتی اظهار کرد: هیچ کشوری مقابله نظامی با ایران را ندارد، و چنین اتفاقی نخواهد افتاد، به فرموده رهبر معظم انقلاب در تخیل هیچ کشوری مقابله نظامی با ایران نمی گنجد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا دستاوردهای انقلاب را مایه آرامش و آسایش مردم دانست و اظهار کرد: طلاب بسیجی که در همه عرصه‌ها پیشقدم هستند در جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای انقلاب همیشه در عرصه حاضر بوده و به تکلیف خود عمل می‌کنند.

وی در پایان گفت: خدای دهه شصت خدای حال حاضر هم هست. در اوایل انقلاب که چیزی نداشتیم و با دست خالی با منافقین داخلی مقابله و در جنگ تحمیلی مقاومت و دفاع کردیم، نصرت الهی شامل حال ایران شد امروز نیز نصرت و یاری خدا با ملت ایران است که به چنین دستاوردهای بزرگ دست پیدا کردیم.انتهای پیام