بازگشت حجاج از حج تمتع با تحویل سوخت به موقع و ایمن به پایان رسید
بازگشت حجاج از حج تمتع با تحویل سوخت به موقع و ایمن به پایان رسید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی منطقه ساری ، عملیات سوخت رسانی در مرحله برگشت به ناوگان هوایی زائرین مکه معظمه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری انجام شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، بیان کرد : سوخت رسانی به ناوگان هوایی فرودگاه بین المللی شهدای ساری به منظور برگشت زائرین جده و مدینه معظمه به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی فنی، تدارکاتی و لجستیکی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به بهترین  نحوه ممکن انجام شد و در مجموع در مرحله رفت با 19 پرواز به پایان رسید.

رجب پور اظهار کرد : 19 پرواز حجاج از تاریخ 1402/4/12 لغایت 1402/4/16 انجام و مقدار سوخت تحویلی به این پروازها بیش از 730 هزار لیتر بود .

وی افزود : در این ایام مقدار حدود 110 هزار لیتر به پروازهای داخلی و  بیش از 622 هزار لیتر سوخت به پروازهای خارجی حجاج تحویل شد .

رجب بور اظهار کرد : جمع سوخت تحولی در مرحله رفت به پروازهای داخلی و خارجی بیش از 730 هزار لیتر بود که توسط 28 نفتکش از مبادی تهران و ساری تامین شد.

سبحان رجب پور از روند سوخت رسانی ایمن به پروازها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری ابراز خرسندی نموده و از زحمات مسئولین و کلیه کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی تقدیر نمود .