نتایج انتخابات کمیسیون‌های شش‌گانه اتاق اصناف ایران/جایگاه مازندرانی‌ها هم مشخص شد
نتایج انتخابات کمیسیون‌های شش‌گانه اتاق اصناف ایران/جایگاه مازندرانی‌ها هم مشخص شد

به گزارش ندای تجن به نقل از مازنداصناف، انتخابات کمیسیون های شش گانه اتاق اصناف ایران امروز یکشنبه مورخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تمامی اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد. پس از پایان رای گیری و شمارش آرا، […]

به گزارش ندای تجن به نقل از مازنداصناف، انتخابات کمیسیون های شش گانه اتاق اصناف ایران امروز یکشنبه مورخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تمامی اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد.

پس از پایان رای گیری و شمارش آرا، 7 نماینده مازندران حایز کرسی در 5 کمیسیون اتاق اصناف ایران شدند.

بر این اساس، غلامرضا پورسلاخ ( اتاق اصناف بابل) با 67 رای و ابراهیم صادقی ( اتاق اصناف بابلسر)با 49 رای به عنوان اعضای کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران انتخاب و معرفی شدند.

ناصرخدایی از همدان-عسگر ارغوانی از اردبیل-سیدلطیف قادرزاده از کردستان سقز-مصطفی دوخا از البرز-رضا علی سهرابی از کرمانشاه- حجت نظافتی از خراسان رضوی- جمشید مدیری از لرستان به عضویت کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران رسیدند.

رضا صادقی ( اتاق اصناف بابل) با 67 رای به عنوان تنها نماینده اصناف مازندران در کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران معرفی شد.

مجید محبی از آذربایجان غربی- علی اصغر شعبانی از خراسان رضوی- محمودضاهدی از چهارمحل و بختیاری- بهنام میرزائیان از البرز- محمدجواد خسروی از اصفهان- بابک غفاری از آذربایجان شرقی- علی اصغر هوشمندراد از قزوین- ستارعبادی از خوزستان و رضا کاشمری از خراسان رضوی عضو کمیسیون تولید و صادرات اتاق بازرگانی ایران شدند.

غلامرضا غضنفری (اتاق اصناف میاندورود) نیز دیگر نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران بود که با 83 رای توانست یکی از کرسی‌های کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران را از آن خود کند.

عباس دلگرم از قزوین- محمدرضا عراقیان از خراسان رضوی- مژگان قناتی از استان مرکزی-صادق ناصری از لرستان- مرتضی بیگذلی از اصفهان- افشین کشاورز از فارس- رضا مدنی از آذربایجان شرقی- محمودعطایی از اردبیل عضو کمیسیون بیمه و مالیات اتاق بازرگانی ایران شدند.

امیرعباس شجاعی (اتاق اصناف کلاردشت) با 79 رای و علی اکبر ساداتی (اتاق اصناف شیرگاه) با 61 رای  نیز دیگر نمایندگان مازندرانی بودند که به عضویت کمیسیون قوانین مقررات اتاق اصناف ایران در آمدند.

حمیدرضا گرامیان از سمنان- سیدحسین حسینی از فارس- علیرضا ایزدی از فارس- صفرعلی مهرآوران از سیستان و بلوچستان- خیرالله تیموری زمانه از لرستان- زهرا عسگری فر از کرمان و مجید حاتمی از کرمانشاه به عضویت کمیسیون قوانین مقررات اتاق اصناف ایران درآمدند.

شعبان محمدعلیزاده ( اتاق اصناف سیمرغ) نیز با 53 رای توانست به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران انتخاب و معرفی شود.

محمدسیاح از خوزستان- حمیدرضا زاهدپور از گلستان- محمدبازرگان از زنجان- امیرپوریزدی از قم- بهروز شفیعی از کرمانشاه- سیروس فرجی از اصفهان- عباسعلی قربانعلی زاده از آذربایجان شرقی- حسن علی محمدی از آذربایجان شرقی به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران درآمدند.

گفتنی است نمایندگان اصناف مازندران در این دوره از اتاق اصناف ایران با تصاحب یک کرسی هیات رئیسه و عضویت در 5 کمیسیون از شش کمیسیون اتاق اصناف ایران به یک رکورد بی سابقه در ادوار هشت گانه قبلی دست یافتند که این موفقیت می تواند بستر مناسبی برای حل معضلات و رفع مطالبات خانواده بزرگ اصناف مازندران قلمداد شود.

پایگاه اطلاع رسانی مازنداصناف انتخاب نمایندگان اصناف مازندران را در کمیسیون‌های شش گانه اتاق اصناف ایران به یکایک نمایندگان تبریک عرض کرده و برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی دارد.