ثبت یک وقف جدید برای امام علی‌النقی(ع) توسط (حاج نقی محمدی) در گلوگاه
ثبت یک وقف جدید برای امام علی‌النقی(ع) توسط (حاج نقی محمدی) در گلوگاه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه از وقف یک باب مغازه تجاری واقع در روستای ریحان آباد با هدف برگزاری مناسبتهای ولادت و شهادت امام علی النقی (ع) و امور خیریه همزمان با اولین روز از محرم خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد طی گفتگویی ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، با اشاره به جزئیاتی از برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در گلوگاه، اظهار کرد: این طرح در بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: در اولین روز از ماه محرم سال جاری، یک وقف جدید توسط، واقف خیراندیش حاج نقی محمدی به ثبت رسید.

حجت الاسلام مهدوی راد تصریح کرد: حاج نقی محمدی ششدانگ یک باب مغازه تجاری واقع در روستای ریحان آباد به متراژ ۵۰ متر مربع و به ارزش ۷میلیارد ریال را با نیت برگزاری مراسمات ولادت و شهادت امام علی النقی (ع) و همچنین امور خیریه وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه یادآور شد: بناست بهره‌برداری از این ملک وقفی در راه امور خیریه اعم از؛ کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه، امور فرهنگی، ورزشی و کارهای خیر دیگر به صلاح متولی صورت بگیرد.

گفتنی است؛ این اقدام خیراندیشانه همزمان با اولین روز از ماه محرم با حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه، امام جماعت، دهیار، هیات امنا و شورای اسلامی روستای ریحان آباد و مبلغین اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان گلوگاه صورت گرفته است.