نخبگان مازنی افتخار آفریدند
نخبگان مازنی افتخار آفریدند

به گزارش ندای تجن- طرح پهپاد نجات غریق هوشمند (فخران ) مزین به نام دو شهید (شهید فخری زاده و شهید چمران)می باشد و با انگیزه نجات جان هموطنان در طرح سالم سازی دریا و بالا بردن امنیت گردشگران در دریا و همچنین قابل استفاده برای نیرو دریایی ارتش ،سپاه و سازمان های کشتیرانی می […]

به گزارش ندای تجن- طرح پهپاد نجات غریق هوشمند (فخران ) مزین به نام دو شهید (شهید فخری زاده و شهید چمران)می باشد و با انگیزه نجات جان هموطنان در طرح سالم سازی دریا و بالا بردن امنیت گردشگران در دریا و همچنین قابل استفاده برای نیرو دریایی ارتش ،سپاه و سازمان های کشتیرانی می باشد .
پهپاد نجات غریق هوشمند فخران(فخر ایران)با قابلیت تجاری سازی بوده و نمونه اولیه آن ساخته شده و آماده ارایه به بازار می باشد.
از جمله دغدغه این نخبگان، فروش این محصول به کشورهای غرب و جنوب آسیا می باشد . که از معاون اقتصادی استانداری مازندران جناب آقای خیریانپور که در این رویداد حضور داشته ،درخواست نموده اند تا دیپلماسی اقتصادی را به خوبی رقم بزند و سهم بازار کشور های مورد اشاره را به این نخبگان جهت فروش پهپاد نجات غریق هوشمند فخران اختصاص دهد .


در این رویداد ملی مقامات کشوری و لشکری حضور داشته اند که داوران از میان پنجاه طرح نوآور و خلاقانه که از جمله طرح هایی از دانشگاه صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی به رقابت پرداخته اند طرح نجات غریق هوشمند فخران را به عنوان برترین طرح برگزیده اند .

شایان ذکر است دکتر محمد حسین ذکریاپور و دکتر حامد ذاکریان در سال گذشته در جشنواره اختراعات جهانی که در کشور آمریکا برگزار گردید مفتخر به کسب مدال طلا با ایده پیش بینی سکته قلبی مبتنی بر رایانش ابری شده اند.
این رسانه خبری برای این عزیزان نخبگان سرآمد مازنی آرزوی موفقیت روز افزون را دارد