افزایش ۶۵ درصدی تولید کاغذ تحریر در مازندران
افزایش ۶۵ درصدی تولید کاغذ تحریر در مازندران
مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران از افزایش ۶۵ درصدی تولید کاغذ چاپ و تحریر در ۴ ماهه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: با تمام توان از برنامه دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی حمایت می‌کنیم.

ندای تجن- امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، با اشاره به وضعیت تولید کاغذ تحریر در کشور گفت:‌ علی‌رغم تنگناها و مشکلات موجود خصوصاً تامین مواد اولیه مورد نیاز، عزم جدی ما ادامه مسیر تولید کاغذ چاپ و تحریر مورد نیاز کشور بوده و از هیچ اقدامی برای حمایت از برنامه‌های دولت و نظام در این زمینه فروگذار نخواهیم بود.

وی با تقدیر از حمایت‌های ویژه معاون اول ریاست جمهوری و تاکید ویژه رئیس جمهور به وزرای مربوطه تصریح کرد: اثبات این ادعای ما افزایش 65 درصدی تولید کاغذ چاپ و تحریر در کارخانه کاغذ مازندران نسبت به مدت مشابه 4ماهه سال گذشته است .

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه در 4ماهه امسال بیش از 12هزار و 700  تن کاغذ تحریر در این کارخانه تولید شده و  رقم مدت مشابه سال قبل 7500 تن بوده است، افزود: این افزایش تولید کاغذ تحریر علی‌رغم محدودیت ورود چوب و محدودیت مصرف برق نشان‌دهنده اهتمام و دلبستگی این مجموعه تولیدی به شعار سال،منویات رهبری و حل مشکل جامعه فرهنگی کشور است.

وی از مسؤلان مرتبط خواست در مورد برداشتن محدودیت مصرف برق و نقدینگی مورد نیاز خط تولید حمایت بیشتری داشته باشند.