آسمان مازندران تا شنبه گرم است/نوید باران در روزهای بعد
آسمان مازندران تا شنبه گرم است/نوید باران در روزهای بعد

به گزارش ندای تجن- براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز پنجشنبه 5/5/1402 تا چهار‏شنبه 11/5/1402 به شرح زير پيش بيني مي‏‌شود. فردا جمعه هم زمان با عاشورای حسینی آسمانی صاف تا قسمتی ابری با افزایش محسوس دما – در ساعات بعدازظهر با رشد ابر در […]

به گزارش ندای تجن- براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز پنجشنبه 5/5/1402 تا چهار‏شنبه 11/5/1402 به شرح زير پيش بيني مي‏‌شود.

فردا جمعه هم زمان با عاشورای حسینی آسمانی صاف تا قسمتی ابری با افزایش محسوس دما – در ساعات بعدازظهر با رشد ابر در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده • بیشینه دما در مناطق غربی بین 30 تا 33 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی بین 33 تا 36 درجه پیش بینی می شود.

‏در روز شنبه 7 مردادماه سال جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی – از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد(گاهی نسبتا شدید)، رعدوبرق پراکنده و در مناطق غربی و ارتفاعات همراه با رگبار باران پیش بینی شد.

در روزهای یکشنبه 8 تا سه‌شنبه 10 مردادماه آسمانی نیمه ابری تا ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش شدت گرما، وزش باد، رگبار متناوب باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی شد.

در روز چهارشنبه 11 مردادماه نیز آسمانی صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما – در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و در دامنه ها و ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شد.