درخواست 260نفر از مردم غرب استان پاسخ داده شد/عموم درخواست‌ها چه بود؟
درخواست 260نفر از مردم غرب استان پاسخ داده شد/عموم درخواست‌ها چه بود؟
اسماعیل مهرافزا در حاشیه ملاقات مردمی غرب استانداری مازندران، افزود: مهم ترین موضوعات متقاضان در زمینه های تسهیلات بانکی، انشعابات چهارگانه، طرح هادی، تغییرکاربری، تامین مسکن و اراضی ملی منابع طبیعی بوده است.

به گزارش ندای تجن- اسماعیل مهرافزا، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران، گفت: در آخرین ملاقات مردمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران ارشد استان در دفتر غرب استانداری به درخواست ۲۶۰ نفر متقاضی پاسخ داده شد. 

مهرافزا در حاشیه ملاقات مردمی غرب استانداری مازندران، افزود: مهم ترین موضوعات متقاضان در زمینه‌های تسهیلات بانکی، انشعابات چهارگانه، طرح هادی، تغییرکاربری، تامین مسکن و اراضی ملی منابع طبیعی بوده است.

وی به حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و ۱۲ مدیرکل دستگاه های اجرایی در این برنامه ملاقات مردمی اشاره و اضافه کرد: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به نیابت استاندار در این ملاقات مردمی حضور داشت و به درخواست های مردمی پاسخ داد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران، ادامه داد: برآیندها مبین این است که فراوانی موضوعات در این دیدار مردمی در حوزه اختیارات معاونت عمرانی استانداری مازندران بوده که در واقع مردم دارند خودشان را با هر مسوولی که هر سه شنبه به این دفتر می آید منطبق می کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: موضوعاتی که مردم غرب مازندران در این دیدارها مطالبه می کنند از لحاظ اجرایی و شرح وظیفه با مدیران کلی که به این دفتر می آیند همخوانی دارد و اوضاع دارد بهتر پیش می رود.

مهرافزا بیان کرد: از آغاز فعالیت دفتر غرب استانداری مازندران تا امروز سه هزار و ۸۰۰ درخواست مردمی در سامانه سامد استانداری مازندران متخص این دفتر ثبت شده است.

در این دیدار؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به همراه مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل آب و فاضلاب، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیریت امور شعب بانک ملت، مدیرکل منابع طبیعی غرب، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت توزیع نیروی برق غرب استان و مدیریت امور شعب بانک ملی استان از ساعت هشت صبح در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر حضور یافتند و تا ساعت ۱۴ به درخواست های متقاضیان پاسخ دادند.