نوشهر، میزبان مراسم روز خبرنگار استان مازندران
نوشهر، میزبان مراسم روز خبرنگار استان مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از شهرستان نوشهر بعنوان میزبان مراسم روز خبرنگار نام برد و گفت: مراسم روز خبرنگار استان مازندران با حضور خبرنگاران شهرستانها و مدیران ارشد استان برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن- احسان آهنگر اظهار داشت: از فرماندار شهرستان نوشهر بابت میزبانی مراسم استانی روز خبرنگار تقدیر می کنم.
همکاری فرماندار نوشهر در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ستودنی است.
وی ادامه داد: جلسات متعددی بابت روز خبرنگار به ریاست دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار شد و تمام تلاش بر این است تا مراسم خوب و در خور شأنی را در این زمینه شاهد باشیم .
آهنگر تاکید کرد: از مدیران مسئول رسانه ها درخواست گردید به جهت ساماندهی خبرنگاران عزیز در استان اسامی خبرنگاران خود را با اولویت عضویت درخانه مطبوعات به معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل معرفی کنند
لذا انتظار می رود مدیران مسئول رسانه های استان نهایت همکاری را در این زمینه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: در مراسم روز خبرنگار از تعدادی از اهالی رسانه و پیشکسوتان این حوزه تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی گفت: از هیات مدیره خانه مطبوعات نیز بابت تلاش های خوبی که در جهت برگزاری مراسم روز خبرنگار داشتند تشکر می کنم.
مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولان ارشد استان و یک مهمان کشوری به عنوان سخنران در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : دریافتی