دعوت به همکاری از راهنمایان گردشگری صاحب ایده فناورانه و نوآورانه
دعوت به همکاری از راهنمایان گردشگری صاحب ایده فناورانه و نوآورانه
کمیته فناوری و مشاوران کانون و جامعه راهنمایان گردشگری ایران باهدف شناسایی و معرفی صاحبان ایده و طرح های خلاقانه اقدام به انتشار فراخوان همکاری کرده است.

ندای تجن- مهرداد عالی در گفت‌وگو با ندای تجن با بیان اینکه کمیته فناوری و مشاوران کانون و جامعه راهنمایان گردشگری ایران به‌تازگی تشکیل شده است، گفت: این کمیته با تکیه بر استعداد ها و توانمندی های راهنمایان کشور قصد دارد در زمینه برگزاری رویدادها و فعالیت‌های فناورانه در صنعت گردشگری که اغلب به‌صورت استارتاپ ویکندهاو پویش های استعدادیابی کسب و کاری می باشند را با همکاری پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها محقق نماید.
وی با اشاره به اینکه کمیته فناوری و مشاوران کانون و جامعه راهنمایان گردشگری ایران باهدف شناسایی و معرفی صاحبان ایده و طرح های خلاقانه اقدام به انتشار فراخوان همکاری کرده است، ادامه داد: این فراخوان مختص راهنمایان گردشگری صاحب ایده، علاقه‌مند به فعالیت‌های تحقیق و توسعه فناورانه و نوآورانه و همین‌طور راهنمایان باتجربه فعالیت در حوزه مشاوره طرح‌های گردشگری است.
مسئول کمیته فناوری و مشاوران کانون و جامعه راهنمایان گردشگری ایران اضافه کرد: در ابتدا قصد داریم ایده‌های کسب‌وکاری راهنمایان در این حوزه را شناسایی کرده و در مسیر توسعه و تجاری سازی این طرح‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.
عالی با بیان اینکه طبق برآورد اولیه حدود ۱۰ ایده موفق توسط راهنمایان فعال کشور شناسایی می‌شوند که با طی فرآیند معمول فعالیت های استارت آپی که شامل پیش شتاب‌دهی ، منتورینگ ، توسعه و تجاری سازی و در نهایت جذب و معرفی به سرمایه گذار است ،پیش خواهند رفت؛ افزود: با اجرای این طرح این امکان فراهم می آید تا ایده‌ها و قابلیت‌های راهنمایان در مسیرِ شناسایی با هم ترکیب شده و به یک کسب‌وکار موفق تبدیل شوند.
مسئول کمیته فناوری و مشاوران کانون و جامعه راهنمایان گردشگری ایران با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح و راهنمایان صاحب ایده تا تاریخ 20 مردادماه فرصت دارند تا در این فراخوان ثبت‌نام کنند، گفت: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09355802896 ارتباط بگیرند.

نداکلائی