دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با ۱۳۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با ۱۳۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران

به گزارش ندای تجن به نقل از ایثار مازندران دکتر سعید کهن سال پس از ملاقات عمومی( دیدار چهره به چهره ) با جامعه معزز ایثارگری استان که در مرکز مراجعات این اداره کل برگزار شد، گفت: با تمام توان با کار جهادی آماده ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، این […]

به گزارش ندای تجن به نقل از ایثار مازندران دکتر سعید کهن سال پس از ملاقات عمومی( دیدار چهره به چهره ) با جامعه معزز ایثارگری استان که در مرکز مراجعات این اداره کل برگزار شد، گفت: با تمام توان با کار جهادی آماده ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، این کمترین کاری است که در مقابل عظمت و کرامت والای انسانی این عزیزان انجام میدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اذعان داشت: با استفاده از تمامی ظرفیت ها با رویکرد تحول به سمت پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمانی حرکت میکنیم، نگاه ما این است در فرایند خدمات رسانی کارها با سرعت بیشتری انجام گیرد و ایثارگر از دریافت خدمت احساس رضایت کند.

دکترکهن سال با بیان اینکه تداوم ملاقات عمومی و پیگیری دغدغه های جامعه معزز ایثارگری در حوزه خدمت رسانی از اولویت های بنیاد مازندران است، یادآور شد: هرچقدر پای مسائل و مشکلات این عزیزان بنشینیم در جهت ارائه راحل میتوانیم موفق تر عمل کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تسهیل در جهت ارائه خدمات به ایثارگران موجب دلگرمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران میشود، عنوان کرد: در این ملاقات عمومی تمامی درخواست های جامعه معزز ایثارگری به صورت موردی بررسی و رسیدگی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه عملکرد ما در بحث خدمات رسانی به ایثارگران در امر تکریم و تعظیم محقق میشود، افزود: در ملاقات امروز موضوعات مهم جامعه معزز ایثارگری شامل تسهیلات بانکی، اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، حقوقی، درمانی، بیمه ای و … مورد رسیدگی قرار گرفت.

دکتر کهن سال گفت: علاوه بر برگزاری ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه هرهفته، در سفرهای شهرستانی دکتر حسینی پور استاندار محترم مازندران، در قالب میز خدمت و دیدار حضوری، مشکلات جامعه معزز ایثارگری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مازندران یادآور شد: ملاقات عمومی همزمان در ۲۲ شهرستان مازندران با حضور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

گفتنی است ملاقات عمومی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران استان با دکتر کهن سال مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از ساعت ۳۰ / ۶ صبح امروز ( ۱۷ مرداد ماه )در مرکز مراجعات بنیاد مازندران آغاز شد و در ساعت ۱۴ پایان یافت┈‌‌‌