پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار

ندای تجن-سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، در پیامی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، از تلاش های اصحاب رسانه مازندران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قدردانی کرد و امیدبخشی و جهاد تبیین را از جمله رسالت های اصلی خبرنگاران دانست. ‎ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن […]

ندای تجن-سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، در پیامی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، از تلاش های اصحاب رسانه مازندران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قدردانی کرد و امیدبخشی و جهاد تبیین را از جمله رسالت های اصلی خبرنگاران دانست. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                 بسم الله الرحمن الرحیم

رسانه در دنیای امروز به عنصری پویا، اثرگذار و متحول کننده در عرصه های مختلف بدل شده است و در روند پیچیده شدن جهان و روابط بشری؛ نقش خود را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی شکل دهی به ساختارها و هژمونی های کلان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی؛ روابط بین الملل، اقتصاد کلان و نظایر آن تثبیت کرده است تا جایی که امروز پیشرفت وسایل حوزه ارتباطات جمعی و توسعه اقتصادی و اجتماعی و تحکیم مبانی دموکراسی و تفاهمات بین المللی لازم و ملزوم یکدیگر شده اند.

رسانه‌ها بسترساز آگاهی بخشی منصفانه و صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه هستند.

رسالت خبرنگاران در ایران اسلامی امروز با عبور از مرزهای اطلاع رسانی صرف به یک ارگان و نهاد توانمند، متحد و نافذ برای توسعه و پیشرفت کشور و خنثی کردن توطئه ها و هجمه های غیرانسانی و سنگین دشمنان نظام ارتقاء یافته بنحوی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در فرمان همگانی برای جهاد تبیین؛ این نقش را برای خبرنگاران ممتاز و اساسی دانسته اند.

در جریان اخیر خدعه های رسانه ای دشمنان که تلاش داشتند تا حرمت شعائر مذهبی بویژه محرم حسینی (ع) را به خیال باطل خود در اذهان جوانان ما مخدوش نمایند؛ شاهد بودیم که چگونه رسانه های ایران اسلامی در اقدامی جهادی، ضمن خنثی کردن این نیرنگ ناجوانمردانه و خلاف مروت بشری، در ترویج پیام و مکتب عاشورا سنگ تمام گذاشتند که در اینجا از رسانه های استان در این راستا بطور ویژه قدردانی می کنم.

در سالی که گذشت با حمایت رسانه ها و تلاش و مجاهدت خبرنگاران، برنامه ها و گفتمان دولت بطور منصفانه اطلاع رسانی شد و در سایه وفاق همگانی؛ دستاوردهای خوبی در ابعاد مختلف توسعه و پیشرفت دیار علویان حاصل شد که دیپلماسی اقتصادی در کشور روسیه و تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی را در روزهای اخیر باید در شمار نمونه ها و نمودهای بزرگ این همدلی به شمار آورد.

در این مجال؛ هفدهم مردادماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید “محمود صارمی ” روز خبرنگار نامگذاری شده است را به تک تک آحاد شریف خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان تبریک می گویم و سربلندی، عزت و توفیق خدمت بیش از پیش به مردم ولایتمدار دیار علویان و توسعه همه جانبه مازندران عزیز را از آستان خداوند بزرگ برایشان خواستارم.

سیدمحمود حسینی پور