پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

ندای تجن- پیام عبدالرضا رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار به این شرح است: به نام خدا ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ «سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد» «روز خبرنگار» فرصت مغتنمی است تا به نمایندگی از خانواده فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان نور صمیمانه ترین درودها […]

ندای تجن- پیام عبدالرضا رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار به این شرح است:

به نام خدا

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ «سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد» «روز خبرنگار» فرصت مغتنمی است تا به نمایندگی از خانواده فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان نور صمیمانه ترین درودها و خالصانه ترین شادباش‌ها را به پاس تلاش های اصحاب رسانه، نثار خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و فرهیخته نمایم.

بی تردید، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور، گوش و زبان جامعه اند؛ بینا، شنوا و گویا. و این قشر تاثیر گذار نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به‌ ویژه در حوزه فرهنگی ممکن نیست.

از این‌ رو همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه ای و حوزه فرهنگ ثمره‌های فراوانی در پیشرفت و توسعه کشور در بر خواهد داشت. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و با آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

عبدالرضا رشیدی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور