تبدیل مناطق” آسیب ” به مناطق ” فرصت” اولویت کمیته امداد در مناطق ۲۰۲۰/شهرداران محله درشناسایی و انتقال مشکلات به مسئولین کمک می‌کنند
تبدیل مناطق” آسیب ” به مناطق ” فرصت” اولویت کمیته امداد در مناطق ۲۰۲۰/شهرداران محله درشناسایی و انتقال مشکلات به مسئولین کمک می‌کنند

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران درباره حرکت مبارک ۲۰ ۲۰ محله در مازندران اظهار داشت:مهمترین مسئله در این محلات فعال کردن شبکه “احسان و نیکوکاری ” محله به عنوان سلول بنیادین شبکه خیرات است. ️وی با تاکید […]

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران درباره حرکت مبارک ۲۰ ۲۰ محله در مازندران اظهار داشت:مهمترین مسئله در این محلات فعال کردن شبکه “احسان و نیکوکاری ” محله به عنوان سلول بنیادین شبکه خیرات است.

️وی با تاکید برشناسایی فرصت های بالقوه در این مناطق افزود :رویکرد کمیته امداد در این محلات ، تبدیل مناطق “آسیب” به مناطق ” فرصت ” است.

وی بیان داشت: در هر محله شهردارانی از میان جوانان همان محله انتخاب شده تا با خانه های امداد محله همکاری و در شناسایی مشکلات و انتقال آن به مسئولین و رفع آن مسائل مشارکت داشته باشند.

️مدیر کل کمیته امدادمازندران بیان داشت:کمیته امداد تاکنون در این محلات ۷۶ میلیارد تومان در پنج سرفصل:فرهنگی، اشتغال، درمان، مسکن و معیشت خدمات ارائه داده است.

معافی گفت: سال گذشته ۲۱۰ نفر از افراد فعال در محلات ۲۰۲۰ در استان مازندران به زیارت کربلای معلی در ایام اربعین اعزام شدند و امسال نیز ۲۵۲ نفر اعزام خواهند شد.

️وی تصریح کرد: با فعال شدن شبکه خیر و احسان در محلات کم برخوردار در طول این مدت حدود ۳۶ میلیارد تومان مراکز نیکوکاری محلات ۲۰۲۰ درآمد کسب نمودند.

️مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با اشاره به طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با شناسایی ۵۶ محله در استان مازندران گفت:سهم کمیته امداد در ۱۰ شهرستان، ۱۴ محله بوده که با فعال نمودن ۱۳ مرکز نیکوکاری در این محلات به ارائه خدمات میپردازیم.

️خاطر نشان میشود: نمایشگاه تحت عنوان”حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله” با ارائه خدمات ۴ نهاد متولی(کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و هلال احمر) از ۱۸ مرداد ماه بمدت سه روز در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساری برگزار می باشد.