لزوم همکاری مدیران استانی برای توسعه شبکه برق رویان/وقتی برق قطع می‌شود آب هم نداریم
لزوم همکاری مدیران استانی برای توسعه شبکه برق رویان/وقتی برق قطع می‌شود آب هم نداریم

به گزارش ندای تجن- فرماندار نور بابت قطعی برق و آب از مردم عذرخواهی کرد. بیژن پولادی با بیان اینکه مردم از قطعی آب و برق شاکی بودند، گفت: از همه مردم عذرخواهی می کنیم ما پیگیر موضوع بودیم و با مدیران استان صحبت کردیم. وی افزود:با توجه به گرمای هوا در کشور نیاز است […]

به گزارش ندای تجن- فرماندار نور بابت قطعی برق و آب از مردم عذرخواهی کرد.

بیژن پولادی با بیان اینکه مردم از قطعی آب و برق شاکی بودند، گفت: از همه مردم عذرخواهی می کنیم ما پیگیر موضوع بودیم و با مدیران استان صحبت کردیم.

وی افزود:با توجه به گرمای هوا در کشور نیاز است که مردم الگوی مصرف برق را رعایت کنند و موضوع دیگر این است که با مدیریتی که انجام شد الحمدلله خاموشی نداشتیم امیدواریم این موضوع تداوم یابد و از مدیران برق منطقه ای مازندران و گلستان تشکر می کنم

پولادی با اشاره به اینکه در حوزه برق رویان مشکل داریم و از مدیران می خواهم کمک کنند تا این شبکه توسعه یابد

اگر این شبکه‌ها توسعه نیابد در سال‌های آینده هم مشکل خواهیم داشت.

فرماندار نور تاکید کرد:لازم است کمک کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید،درخصوص آب همه چاه های ما برقی هستند زمانی که برق قطع می شود آب هم قطع می شود.

پولادی با بیان اینکه به آبفا مازندران گفتم که منابع آبی ما از بخش چمستان تامین می شود، ادامه داد:به بخشدار چمستان گفتم که هماهنگ کننده منابع عمرانی بتوانند با همکاری کل شهرداری ها آب کل شهرستان از بخش چمستان تامین می شود، کل دوستان کمک کنند تا چاه های باقی مانده را مجهز به دیزل ژنراتور کنیم تا مردم با قطعی برق دچار مشکل نشوند.

وی افزود:خودم هم جزو شهروندان هستم دیشب ما خودمان هم برق نداشتیم و کولر نداشتیم، بنده از طرف همه مسئولین عذرخواهی می کنم اگر دیروز اتفاقی افتاد از همه عذرخواهی می کنم؛هر چند موضوع قصور و کم کاری نبود اما مردم هم باید رعایت کنند.

توضیح کامل را در فیلم ببینید.