‍ چرا اربعین کربلا…./ ۲
‍ چرا اربعین کربلا…./ ۲

کربلا ، کربلا ما داریم میاییم کربلا ، کربلا ما داریم میاییم قدوسی، هاشمی، کلاهدوز ها دادیم عراقی با چمران جهان آرا دادیم نامجو، فکوری، فلاحی، قرنی ها دادیم شیرودی، شریعت، عباس دوران دادیم لشکر کربلا ما جوون ها دادیم پیروان علی با حسین نوجوون ها دادیم ارتشی هم سپاه، بسیجی ها دادیم … روزی […]

کربلا ، کربلا ما داریم میاییم کربلا ، کربلا ما داریم میاییم

قدوسی، هاشمی، کلاهدوز ها دادیم عراقی با چمران جهان آرا دادیم

نامجو، فکوری، فلاحی، قرنی ها دادیم شیرودی، شریعت، عباس دوران دادیم

لشکر کربلا ما جوون ها دادیم پیروان علی با حسین نوجوون ها دادیم

ارتشی هم سپاه، بسیجی ها دادیم …

روزی رفتن کربلا آرزوی ما بود. چه جوانان برومندی در دفاع مقدس خون دادن تا راه کربلا باز شود، آن روزها فکر رفتن به کربلا یک رویا بود. سالها بعد این مسیر باز شد و سعادت رفتن به کربلا را یافتم و به یاد تمام شهیدان در بارگاه آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام دو رکعت نماز خواندم، زیرا خون آنها راه کربلا را گشود.

یادم هست همان زمان می‌گفتند راه قدس از کربلا می گذرد… اکنون اسرائیل از قدم قدم زوار حسین از نجف به سوی کربلا ترسیده و خانه عنکبوتی او در حال ویرانی است.

روزگاری صهیون نماد خودباوری و آزادی یهودیان عالم بود و ملل اسلامی آن زمان در برابر این جرثومه خباثت ساکت شدند. انقلاب اسلامی ایران با شعار صدور انقلاب پایه های ظلم در منطقه را به لرزه در آورد.

جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، تحریم ها، ترور و بمبگذاری، داعش و طالبان و… نتوانستند این نظام مقدس متکی بر الله را به زانو درآورند. راهپیمایی اربعین بزرگترین نماد وحدت مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده است و برای همین امپریالیسم با تمام توان رسانه‌ای خود تلاش دارد این راهپیمایی را به ایستایی بکشاند.

آری دو سه گام تا آزادسازی بیت المقدس مانده است، عاشورائیان به پیش…

بهزاد مختاری