ارائه ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان چهار دانگه و کیاسر
ارائه ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان چهار دانگه و کیاسر

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید جواد مصلحی رئیس کمیته امداد کیاسر اظهار داشت: ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان کیاسر و چهاردانگه در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ ارائه شد. وی افزود: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان توسط مشاوران این […]

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید جواد مصلحی رئیس کمیته امداد کیاسر اظهار داشت: ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان کیاسر و چهاردانگه در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ ارائه شد.

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان توسط مشاوران این نهاد و کلینیک رُز در قالب دوره‌های گروهی، فردی و مشاوره‌های تخصصی و براساس رده‌های سنی مختلف به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کلینیک رُز از مهرماه سال گذشته با رویکرد ارائه مشاوره تخصصی به مددجویان و فرزندان تحت تکفل آن‌ها افزود: از این تعداد به ۷۰ نفر مشاوره و راهنمایی گروهی وبه ۷۵ نفر مشاوره و راهنمایی فردی ارائه شد.

مصلحی با اشاره به ارائه مشاوره‌های تخصصی به مددجویان گفت: این مشاوره ها با توجه به شرایط منطقه و نیاز مددجویان در موضوعات مشاوره و هدایت تحصیلی و مشاوره پیش و بعد از ازدواج ،مهارت زندگی و ارتباطی، امور تربیتی فرزندان ،پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده است .

خاطر نشان می شود : در منطقه چهار دانگه و کیاسر ۱۷۸۰ خانواد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.