رفع تصرف 11 هزار و 151 متر مربع اراضی ملی در مازندران 
رفع تصرف 11 هزار و 151 متر مربع اراضی ملی در مازندران 
رفع تصرف 11 هزار و 151 متر مربع اراضی ملی در مازندران  رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از رفع تصرف و خلع ید، آزادسازي و اعاده به وضع سابق 11 هزار و 151 متر مربع از اراضي ملی به ارزش 220 ميليارد ريال در شهرستان ساری خبر داد. 

ندای تجن- سرهنگ “محمد محمد پور” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر محصور نمودن غير قانوني و شروع به ساخت و ساز و تغییر کاربری در بخش قابل توجهي از اراضی ملی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان امنيت اقتصادي و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان از اداره منابع طبیعی استان مازندران نسبت به آزادسازی و. خلع ید زمین مذکور به متراژ 11 هزار و 151 متر مربع در اراضی ملی به صورت غیر قانونی تصرف شده بود اقدام کردند.

سرهنگ محمد پور در اين رابطه تصريح کرد: در اين عمليات تمام اراضي و دیوار کشی های دور زمین با حضور مجموعه این پلیس و همه مسئولین مربوطه تخریب و اعاده به وضع سابق شد و به سازمان شاکی(اداره منابع طبیعی استان مازندران)تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ارزش زمين رها سازي شده را برابر نظر کارشناسان 220 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: در اين رابطه متهم پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ محمد محمدپور در پایان اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفین اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.