برگزاری مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی “ایران من” در هفته دولت
برگزاری مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی “ایران من” در هفته دولت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مسابقه عکس و فیلم‌‌ موبایلی "ایران من" در هفته دولت خبر داد.

ندای تجن- احسان آهنگر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نظر داریم به مناسبت هفته دولت، مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی “ایران من” را با رویکرد عمران و آبادی در شهرها و روستاها برگزار کنیم.
وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید از اقدامات عمرانی دولت در شهر یا روستای خود عکس یا فیلم‌ تهیه و به شماره ۰۹۳۸۰۴۵۱۲۲۴ در پیام رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: فیلم‌ها باید حداکثر در دو دقیقه ضبط شده باشند.
آهنگر در رابطه با شرایط مسابقه توضیح داد: شرکت‌کنندگان باید در چند جمله احساس خود از اقدامات دولت در پروژه مدنظرشان را بیان کنند و بگویند که اجرای این پروژه‌ها چقدر برای مردم مفید بوده است.
وی مهلت ارسال آثار را ۲ لغایت ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و یادآور شد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۲ عکس و یک فیلم را بصورت افقی ارسال کند و آثار برتر در رسانه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.
آهنگر از شهروندان مازندرانی‌ خواست با رصد و انعکاس فعالیت‌های دولت در محل زندگی خود، مسئولین را از معضلات آگاه و در عمران و آبادانی شهر و روستایشان سهیم باشند.


انتهای پیام/