درخشش تیم نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی سوئیس از مازندران
درخشش تیم نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی سوئیس از مازندران

ندای تجن- قدیمی‌ترین عضو گروه نخبگان مازندرانی از جزئیات کسب مدال نقره در مسابقات جهانی سوئیس و رونمایی از بیست و پنجمین اختراع در شانزدهمین سال از فعالیت گروه می‌گوید. کسب مدال نقره مسابقات جهانی سوئیس توسط نخبگان مازندرانی در عرصه بزرگ جهانی، فرصتی را برای گفت‌وگو با یکی از قدیمی‌ترین اعضای این تیم فراهم […]

ندای تجن- قدیمی‌ترین عضو گروه نخبگان مازندرانی از جزئیات کسب مدال نقره در مسابقات جهانی سوئیس و رونمایی از بیست و پنجمین اختراع در شانزدهمین سال از فعالیت گروه می‌گوید.

کسب مدال نقره مسابقات جهانی سوئیس توسط نخبگان مازندرانی در عرصه بزرگ جهانی، فرصتی را برای گفت‌وگو با یکی از قدیمی‌ترین اعضای این تیم فراهم آورد، گروهی که علت موفقیت خود را انجام کار تیمی می‌داند.

محمدرضا نجاتی مقدم ۳۰ساله و اهل قائمشهر در همان ابتدای مکالمه با بیان اینکه به نمایندگی از سه عضو دیگر گروه سخن می‌گوید، از مسعود بابایی، حر رشیدی اهل ساری و حسین نجاتی مقدم اهل قائمشهر که از نخبگان مازندرانی و اعضای فدراسیون جهانی مخترعین هستند یاد کرد‌.

این تیم چهار نفره عضو رسمی فدراسیون جهانی مخترعین به نام IFIA که اکنون موفق به کسب چهاردهمین مدال خود را در عرصه‌های بزرگ جهانی شدند روزهای پرفراز و نشیبی را گذراندند.

آن‌ها از ۱۶ سال پیش تاکنون موفق به حضور در مسابقات جهانی ارشمدیس مسکو، مسابقات آلمان، مسابقات اختراعات سوئیس، کسب دیپلم افتخارصربستان، کسب دیپلم افتخار کرواسی، کسب مدال جهانی مسابقات لهستان، کسب مدال جهانی مسابقات جهانی اختراعات سال ۲۰۲۱ و غیره شدند.

سرانجام در مسابقات جهانی سوئیس که به صورت آنلاین برگزار شد و با حضور ۵۰ کشور و هزار و ۵۰۰ مخترع عضو رسمی فدراسیون جهانی مخترعین همراه بود در کلاس C در قسمت امنیت، از طرحی خاص رونمایی کرده و مدال آوردند.

طرح ارائه شده توسط این گروه نخبه باعنوان طرح امنیت درگاه پرداختی و بانکداری اینترنتی باهدف جلوگیری از حملات به زیرساخت‌های بانکی در همه بانک‌ها در این دوره از مسابقات به نمایش گذاشته شد.

به گفته نجاتی‌مقدم این تیم ضمن حفظ اتحاد با تعریف صورت مسئله به دنبال رفع مشکلات و دغدغه‌هاست و پس از حدود چهار سال تلاش توانست بیست و پنجمین اختراعش را ضمن بالابردن پرچم پرافتخار کشورمان به ثبت و منصه ظهور برساند.

گفتنی است: اختراع بعدی این گروه حرفه‌ای در حوزه کنتور هوشمند ساختمانی است، این تیم طی ۱۶سال گذشته کلکسیونی از افتخارات را کسب کرده و همچنان می‌تازد.

  • منبع خبر : دریافتی از طرف دوستان