مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل برگزار شد
 مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل برگزار شد
در چهارمین روز از هفته دولت، با حضور خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، حاجی پور، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، کهنسال، رئیس سازمان صمت استان، زارعی، فرماندار آمل، امینی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی، واحد تولیدی قاسم زاده در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل افتتاح و به بهره برداری رسید. ‎


ندای تجن- حسن خیریانپور در آئین افتتاح  واحد تولیدی قاسم زاده در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل، بیان داشت: نرخ رشد اقتصادی استان در سال گذشته 4،3 درصد بود که با هدفگذاری های انجام شده انشاء اله شاهد رشد 8 درصد خواهیم بود که با همکاری و مساعدت همه عزیزان، عملیاتی خواهد شد.

معاون همآهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، تصریح کرد: در طی یکسال گذشته 2035 واحد تولیدی با ایجاد اشتغال برای 9500 نفر به مرحله بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این افتتاحیه اظهار داشت: واحد تولیدی قاسم زاده تولید کننده انواع خوراک دام و طیور در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل احداث و به بهره برداری رسیده است.

امینی گفت: برای راه اندازی این واحد تولیدی مبلغ 300 میلیارد ریال هزینه گردید که برای 10 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.